شناسهٔ خبر: 52060990 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

ثبت نام یارانه اعتباری بن کتاب دانشجویان

ثبت نام جهت دریافت بن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از روز ( چهارشنبه22 دی ماه1400) آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا سمنان، "خانه کتاب و ادبیات ایران" به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در "دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران " اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اعضای هییت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور نموده است .

لطفا قبل ثبت نام به نکات زیر توجه کنید :

- نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برگزار می شود و خرید کتاب از ناشران به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه فروش صورت می گیرد .

- یارانه ی خرید کتاب ( بن کتاب ) به صورت اعتبار خرید به کد ملی متقاضیان اختصاص می یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست .

- سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۵۰ هزارتومان است که از این مقدار ۶۰ درصد، معادل ۱۵۰ هزار تومان، آورده دانشجویان و طلاب است و ۴۰ درصد، معادل ۱۰۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است .

- سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هییت علمی ۵۰۰ هزارتومان است که از این مقدار ۵۰ درصد، معادل ۲۵۰هزارتومان، آورده عضو هیئت علمی است و ۵۰ درصد، معادل۲۵۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است .

- اعتبار یارانه سهم خریدار در هنگام خرید کتاب در سامانه فروش ( کلیک نمایید ) محاسبه و از صورتحساب خرید کسر می گردد .

- با توجه به محدودیت بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر اقدام نموده اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضان جدید  نخواهد بود .

- لطفا فرایند ثبت نام را تا دریافت این پیامک : " یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد " از طریق شماره ۳۰۰۰۴۱۴۱ ادامه دهید تا عملیات ثبت نام و دریافت اعتبار در وضعیت" نهایی شده " قرار گیرد .

- هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه ی خرید کتاب ( بن کتاب ) می باشد .

- هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و" در اختیار " شخص ثبت نام کننده ( کد ملی خریدار ) باشد .

- شماره تلفن همراه ثبت نام کننده الزاما بایستی متعلق به کد ملی درج شده باشد .

- اعضای هیئت علمی ، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می توانند از روز چهارشنبه -۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ – برای دریافت بن خرید کتاب به سامانه ثبت نام "یارانه اعتباری خرید کتاب " به آدرس ketab.ir  مراجعه و ثبت نام نمایند .

نظر شما