شناسهٔ خبر: 52058833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور ویدئو کنفرانسی وزرای کشور و آموزش و پرورش

همایش شورا‌های آموزش و پرورش؛ تاکید بر آموزش حضوری

استاندار گلستان: تنظیم نحوه آموزش حضوری با اولیای دانش آموزان و مدرسه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ همایش شورا‌های آموزش و پرورش امروز با حضور ویدئو کنفرانسی وزرای کشور و آموزش و پرورش برگزار شد.

آقای احمد وحیدی، وزیر کشور در این همایش گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری نیست و همه دانش آموزان ملزم هستند در کلاس‌های حضوری مدارس شرکت کنند.

آقای وحیدی افزود: مکرراً در جلسه ستاد ملی کرونا تاکید شد که مدارس باز باشند و ما به استانداران اعلام کردیم که اگر کمبودی در زمینه بازگشایی مدارس دارند حتماً در زمینه رفع آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: امتحانات دانش آموزان به صورت حضوری برگزار شد و ما تاکنون آماری از ابتلای دانش آموزی برای حضور در کلاس و برگزاری امتحانات نداشتیم.

وزیر کشور افزود: اعلام کردیم که اگر دانش آموزی علائمی داشته باشد آن دانش آموز از سایر دانش آموزان جدا شود و یا در منزل به آموزش مجازی بپردازد.

آقای وحیدی با تاکید بر این که آموزش و پرورش و تشکیل کلاس‌های حضوری در هیچ کشوری تعطیل نشده است، گفت: باید زمینه تشکیل کلاس‌های حضوری را آموزش و پرورش ایجاد کند تا ما شاهد ادامه اُفت تحصیلی دانش آموزان نباشیم.

آقای یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: تاکنون حدود ۹۴درصد از معلمان واکسینه شده اند و در حدود ۸۵درصد دانش‌آموزان نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

آقای علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز در حاشیه این همایش گفت: تنظیم نحوه آموزش حضوری با اولیای دانش آموزان و مدرسه و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، الزامی است.

<div id="video-display-embed-code_7528819"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3338189/7528819?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما