شناسهٔ خبر: 52058389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پولادگر: تدفین شهدای جاوید الاثر، روز خوبی را برای ورزش رقم زد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در دیدار با پیشکسوتان و مدیران ورزشی، گفت: امروز با تدفین شهدای جاوید الاثر روز خوبی رقم خورد و این شهدای گرانقدر به مجموعه مدیریت ورزش کشور در راه خدمت به جوانان و ورزشکاران کمک خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام جوان ۱۷ و ۱۹ ساله روز سه‌شنبه با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری، روسای فدراسیون‌های ورزشی و جامعه ورزش و روی دستان جامعه ورزش ایران از تالار هندبالِ شهید حاج قاسم سلیمانی تشییع و در میدان اصلی وزارت ورزش به خاک سپرده شدند.

پولادگر: تدفین شهدای جاوید الاثر، روز خوبی را برای ورزش رقم زد

 این ۲ شهید گمنام که در عملیات بدر در شرق دجله و خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل شدند با حضور گسترده مردم شهید پرور و جامعه ورزش از درب مجموعه ورزشی انقلاب به سمت سالن هندبال مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی تشییع شدند. این شهیدان در میدان اصلی وزارت ورزش و جوانان در جایگاه ابدی آرام گرفتند تا میهمانان نام آشنای ورزش ایران شوند.

مراسم تدفین این ۲ شهید بزرگوار توسط پدر شهید احمدی روشن، دانشمند هسته‌ای کشورمان انجام شد.

سیدمحمد پولادگر معاون جدید ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص، افزود: این شهدا با خدا معامله کردند و همه دیدیدم با اینکه نام و پست و مقامی نداشتند مورد تکریم مردم و بالاترین مقامات کشوری و لشکری قرار گرفتند، این مقام والا را خدا به شهدای جاویدالاثر و شهیدان گرانقدر عطا کرده است.

پولادگر: تدفین شهدای جاوید الاثر، روز خوبی را برای ورزش رقم زد

معاون وزیر ورزش ادامه داد: اگر ورزشکاران ما امروز در میادین جهانی پرچم ایران را به اهتزار در می‌آورند بخاطر ایثارگری شهداست.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی وزارت ورزش برای رشته‌های قهرمانی در راستای خروج از مشکلات و همچنین کسب افتخارات صورت گرفته و انشاالله با تلاش ورزشکاران و توکل به خداوند نتایج بسیار عالی برای ورزش کشور در سطح بین‌المللی رقم بخورد.

در این نشست صمیمی، مهرزاد حمیدی معاون سابق تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره عملکرد پولادگر  در عرصه ورزش قهرمانی و رشته تکواندو، گف : تکواندو ایران با نام ایشان و تلاش قهرمانان این رشته در جهان سرافراز شد.  

پولادگر: تدفین شهدای جاوید الاثر، روز خوبی را برای ورزش رقم زد

وی افزود پولادگر با راه‌اندازی خانه تکواندو گام بزرگی در این رشته برداشت و بسیاری از قهرمانان تکواندو قهرمانی‌های خود را مدیون پولادگر هستند. او با راه‌اندازی لیگ تکواندو دانشجویان کار مهمی هم در رشته قهرمانی و هم در موضوع ادامه تحصیل قهرمانان این رشته داشت.

همچنین در این نشست «مریم کاظمی پور» معاون توسعه ورزش بانوان، حجت الاسلام علیپور رییس کمیته صیانت از سلامت فوتبال، سردار مجید مشایخی رییس پیشین بسیج ورزش، باران چشمه سرپرست فدراسیون زورخانه‌ای، میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، نقطه نظرات خود را درباره ورزش قهرمانی ابراز کردند.

نظر شما