شناسهٔ خبر: 52056466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ریزش بهمن محور خلخال - اسالم را مجددا بست/ بازگشایی راه ۷۰ روستای شهرستان خلخال

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال گفت: محور مواصلاتی خلخال - اسالم به‌علت ریزش بهمن در حوزه استان گیلان مسدود شد.

صاحب‌خبر -

معروف خسروی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: کولاک شدید در محور خلخال به اسالم ادامه داشته و به‌علت ریزش بهمن در ابتدای حوزه استحفاظی استان گیلان، موجب مسدودی مجدد جاده خلخال - اسالم از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور شد و رانندگان عبوری در این مسیر را زمین‌گیر کرد.

وی با اشاره به تلاش راهداران استان‌های گیلان و اردبیل در حوزه شهرستان‌های تالش و خلخال افزود: رانندگان حتما با کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده از طریق سامانه راهداری کشور و زیرنویس رسانه ملی در مسیرهای ارتباطی تردد نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال ادامه داد: با توجه به ادامه بارش و کولاک در مسیر خلخال به اسالم خواستار پرهیز از سفرهای غیرضروری هستیم.

بازگشایی راه ۷۰ روستای شهرستان خلخال

سیدجواد یحیی‌زاده، سرپرست فرمانداری خلخال نیز به خبرنگار فارس گفت: ادامه بارش و کولاک در برخی از مسیرهای روستایی موجب اختلال در تلاش همکاران راهداری شده اما با این حال از روز دوشنبه تا ظهر امروز بیش از ۷۰ راه روستایی بازگشایی شد و راه چندین روستا در بخش مرکزی نیز به دفعات بازگشایی گردید اما کولاک مجددا مانع تردد اهالی به شهر شده است.

یحیی‌زاده بیان کرد: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی در بخش مرکزی ادامه دارد و در بخش شاهرود نیز با حضور تیم‌های راهداری این اقدام در حال انجام است.

برق روستاهای جعفرآباد و سفیدآب بخش خورش‌رستم وصل شد 

رسول زارع، رئیس اداره برق شهرستان خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلخال اظهار کرد: در بارش‌های اخیر و ادامه کولاک در مسیرهای روستایی شهرستان مشکلی در بخش مرکزی و بخش شاهرود در خصوص قطع برق ثبت نشده و تنها دو روستا در بخش خورش‌رستم به‌علت کولاک شدید دچار قطعی برق شده بودند که با همکاری اداره راهداری شهرستان و بازگشایی مسیر راه روستایی جعفرآباد و سفید‌آب، برق اهالی شریف این ۲ روستا نیز وصل شد.

وی ادامه داد: نیروهای اداره برق شهرستان خلخال در کنار اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال در آماده‌باش هستند.

معابر اصلی در شهر خلخال برف‌روبی شد

ابوذر محمدی، سرپرست شهرداری خلخال نیز به خبرنگار فارس گفت: اولویت شهرداری خلخال برف‌روبی معابر اصلی و مراکز درمانی و آموزشی است و در وضعیت فعلی معابر اصلی شهر خلخال برف‌روبی شده و با امکانات موجود شهرداری در تلاش برای بازگشایی بیش از ۱۷۰۰ کوچه هستیم.

وی تصریح کرد: جهت سرعت‌بخشی به برف‌روبی کوچه‌ها و خدمت به شهروندان در مناطق حاشیه‌نشین، بیش از ۳ دستگاه لودر بخش خصوصی نیز اجاره شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/م

نظر شما