شناسهٔ خبر: 52053800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

رونمایی از چالش هند مقابل بانوان ملی‌پوش ایران

رکنا ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان هند گفت: ایران دفاع قدرتمندی دارد و بازیکنان این تیم در محوطه جریمه دفاع بسیار خوبی دارند.

صاحب‌خبر -

تیم ملی فوتبال بانوان ایران بعد از پیروزی مقابل اردن جام ملت‌های زنان آسیا 2022 صعود کرد. تیم‌ملی ایران توانست در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 به پیروزی دست یافته، برای اولین بار مجوز صعود به جام‌ملت‌های آسیا را کسب کند. تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حال حاضر توسط «مریم ایراندوست» هدایت می‌شود. تیم ملی فوتبال در حال حاضر تلاش می‌کند تا پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شود. تنها لژیونر حاضر تیم ملی فوتبال بانوان «یاسمن فرمانی» است که در تیم فوتبال شارلوا بلژیک بازی می‌کند

به گزارش رکنا ورزشی، تیم ملی فوتبال بانوان ایران روز پنج شنبه (۳۰ دی ماه سال جاری) در چارچوب رقابت‌های جام ملت های آسیا به مصاف هند می رود.  در همین رابطه توماس دینربای سرمربی تیم ملی فوتبال هند امروز در گفت‌وگویی اعلام کرد هدف میزبان مسابقات این است که با یک بازی هجومی دفاع تیم ملی ایران را در مسابقه جام ملت‌های آسیا، بشکند تا در افتتاحیه مقابل ایران به پیروزی برسد. بازی مقابل ایران برای هند به خاطر راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بسیار مهم است. ایران با پایین‌ترین رنک در گروه A با هند، چین و چین تایپه همگروه است.

وی افزود: نخستین هدف ما صعود به یک چهارم است. ما فکر می‌کنیم این شانس را داریم که به این هدف برسیم. بازی با ایران یک دیدار واقعا سخت خواهد بود. ما فیلم بازی‌های آنها را تماشا کرده‌ایم و ایران واقعا یک تیم جنگنده است.

سرمربی تیم فوتبال هند گفت: ایران دفاع قدرتمندی دارد و بازیکنان این تیم در محوطه جریمه دفاع بسیار خوبی دارند. این برای ما که دنبال گلزنی هستیم چالش بزرگی است. بازی آسانی نخواهد بود و ما امیدواریم یک بازی خلاقانه و خوبی انجام دهیم تا بتوانیم سد دفاعی آنها را بشکنیم.

نظر شما