شناسهٔ خبر: 52052962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

 مسابقات تیم ملی فوتبال بانوان ایران با صدای گزارشگر شیرازی پخش می‌شود

شیراز-ایرنا- مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال بانوان آسیا، باصدای نجمه جعفری گزارشگر شیرازی اعزامی به این مسابقات از شبکه‌های رادیویی ورزش و ایران صدا پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا نجمه جعفری گزارشگر فوتبال صداوسیمای فارس  است که به همراه کاروان تیم ملی فوتبال بانوان به شهر بمبئی هند اعزام شده است تا این رقابت ها را پوشش دهد.

 جعفری نخستین گزارشگر فوتبال بانوان است که پیشتر ۹۰ دقیقه مسابقه فوتبال نمایندگان فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را از رادیو گزارش کرده است.

 مسابقات تیم ملی فوتبال بانوان ایران  با صدای گزارشگر شیرازی پخش می‌شود نجمه جعفری گزارشگر شیرازی فوتبال بانوان، اعزامی به مسابقات جام ملت های اسیا

وی از سال ۸۷ تاکنون در صداوسیمای فارس فعالیت می کند و نویسندگی، ترجمه، گویندگی، گزارشگری و تهیه کنندگی برنامه های ورزشی بانوان در رادیو را برعهده دارد.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان پنجشنبه ۳۰ دیماه ۱۴۰۰ در نخستین بازی از مرحله نهایی مسابقات فوتبال زنان جام ملت های آسیا در  ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم هند میزبان مسابقات، رقابت می کند.

تیم ملی در دومین دیدار خود یکشنبه سوم  بهمن ساعت ۱۳:۳۰ با چین روبرو می شود و در آخرین بازی خود در دور گروهی چهارشنبه  ۶ بهمن در ساعت ۱۷:۳۰ با چین تایپه دیدار می کند.

مرحله نهایی  مسابقات جام ملت های بانوان آسیا از ۳۰ دیماه  تا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم در سه گروه به میزبانی هند برگزار می‌شود.

در گروه  A: تیم های هند، چین، چین تایپه، ایران حضوردارند، در گروه B هم تیم های استرالیا، تایلند، فیلیپین، اندونزی با هم بازی خواهند کرد و در گرو   C هم  ژاپن، کره جنوبی، ویتنام، میانمار به مصاف هم خواهند رفت.

مربیگری تیم ملی ایران را مریم ایراندوست بر عهده دارد.

نظر شما