شناسهٔ خبر: 52046516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاج در واکنش به صحبت‌های عزیزی خادم: خیلی اهمیت ندهید/موفقیت تیم ملی مدیون بازیکنان است

تهران- ایرنا- رییس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه شهاب الدین عزیزی خادم رییس فعلی فدراسیون گفته این حذف تقصیر رییس قبلی بوده، گفت: خیلی به این چیزها اهمیت ندهید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «مهدی تاج» امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع ۲ شهید گمنام در تالار هندبال مزین به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: همه ما مدیون شهدای گمنام و بزرگوار هستیم، به همین خاطر تکلیف دانستم که در این مراسم شرکت کنم.

وی در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان و گفته بیژن ذوالفقارنسب در این خصوص که این دو تیم به این مسابقات برمی گردند، بیان کرد: با سید حمید سجادی وزیر ورزش پیش از این جلسه‌ داشتم. اعتقاد دارم کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت‌های لازم را به کشورمان داده تا بتوانند اصلاحاتی انجام دهند. فرصتی برای لاپوشانی نیست که برخی می‌گویند لاپوشانی شده است. این کار برای کشورهای دیگر هم انجام شده است. از این فرصت شاید به خوبی استفاده نشد و مشکلات این دو باشگاه هم واقعاً زیاد است.

رییس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: با نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و با وزیر ورزش به طور مفصل صحبت کردم. وزیر هم تلاش خود را در این خصوص کرد. فرصت ۳ ماهه‌ای بود که باید یکسری کارها انجام می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. الان باشگاه‌ها باید به سمتی بروند تا برای آینده کاری کنند تا بدهی‌ها حل شود و اطلاعات اولیه در سیستم ای اف سی آپلود شود. در مجموع ما ۲ باشگاه بسیار با اقتدار داریم و AFC هم دلش نمی‌خواست این تیم ها حذف شوند چون این ۲ تیم و همین طور ۲ باشگاه از عربستان بیشترین تماشاگر را در آسیا دارند و روی درآمد AFC تاثیر می‌گذارند.

تاج در خصوص وجود این مشکلات در گذشته گفت: هر سال این فرصت را می‌دادند و هر سال کارهای خوبی هم انجام می‌شد. دو باشگاه تلاش کردند و بدهی‌ها را پرداخت کردند اما باز هم بدهی های جدید درست شد. باشگاه‌ها باید به جایی برسند که الزامات ای اف سی را رعایت کنند و امیدوارم در سالهای آینده شاهد چنین محرومیتی نباشیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شهاب الدین عزیزی خادم رییس فعلی فدراسیون فوتبال گفته این حذف تقصیر رئیس قبلی بوده، تصریح کرد: خیلی به این چیزها اهمیت ندهید.

رییس سابق فدراسیون فوتبال همچنین در مورد موفقیت مهدی طارمی و نامزدی او برای جایزه پوشکاش، اظهار کرد: خیلی به او علاقه دارم. تیم ملی ما بسیار مقتدر است و موفقیت تیم را باید مدیون بازیکنان دانست. طارمی هم بازیکن برتر و توانمندی است و بازیکنان دیگر هم همین شرایط را دارند. 

نظر شما