شناسهٔ خبر: 52041363 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

برتری آلومینیوم مقابل سپاهان در جام حذفی

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و سپاهان در قالب مرحله یک هشتم جام حذفی روز گذشته (دوشنبه) ساعت ۱۴ در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد که این دیدار پس از تساوی یک بر یک در پایان ۱۲۰ دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی بازی با برتری‌ ۴ بر ۳ اراکی‌ها به پایان رسید. گل اول سپاهانی‌ها در این دیدار در دقیقه ۲ روی سانتر امیدنورافکن و ضربه فرشاد احمدزاده به ثمر رسید. در ادامه حملات اراکی‌ها برای جبران گل ناموفق بودند تا این که میلاد فخرالدینی در دقیقه ۳۷ از روی یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه دروازه کریستوفر کنت را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. این دیدار در پایان نیمه دوم و وقت اضافه نیز با تساوی به پایان رسید. در ضربات پنالتی اراکی‌ها موفق‌تر عمل کردند و با حذف سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

شاگردان منصوریان 5 تایی شدند

در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دو تیم خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۴ روز گذشته در لرستان به مصافه هم رفتند که شاگردان عبدالله ویسی در خیبر موفق شدند با نتیجه ۵ بر یک حریف خود را شکست دهند و به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی صعود کنند.در این دیدار، مهرداد قنبری از روی نقطه پنالتی  در دقیقه ۲۸، حمید طاهری در دقیقه ۵۰، امیررضا احمدی در دقیقه ۷۳، میلاد غریبی در دقیقه ۸۴ و فرزاد محمدی در دقیقه ۳+۹۰ برای خیبر گلزنی کردند و یزدان کبیری‌نیا در دقیقه ۴۰ تک گل صنعت نفت را به ثمر رساند.تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات مالی به لرستان سفر نکرد و علیرضا منصوریان تصمیم گرفت بازیکنان تیم امید خود را راهی دیدار با خیبر کند.

صعود به یک چهارم نهایی با درخشش عبدی

در روزی که تیم های مدعی سپاهان و فولاد حذف شدند، تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر ذوب‌آهن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد تا یکی از شانس‌های قهرمانی باشد. تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز گذشته  دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب آهن بود که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید. در این مسابقه که از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد، وحید امیری (۳۵) و مهدی عبدی (۶۷ و ۷۶) برای پرسپولیس گلزنی کردند تا سرخپوشان با کسب این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.موعود بنیادی فر داور بازی امروز به پویا پورعلی و رضا خالقی فر از ذوب آهن و سیدجلال حسینی و مهدی ترابی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

یوونتوس دست بردار مهاجم ایران نیست

سردار آزمون که گفته می‌شد در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم زنیت را ترک می‌کند، در اردوی این تیم روسی در امارات حاضر شد. «مدودوف» مدیر باشگاه زنیت هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد آزمون به احتمال ۹۹ درصد در زنیت می‌ماند و این تیم را حداقل در زمستان به مقصد باشگاه‌های دیگر ترک نخواهد کرد.
المپیک لیون فرانسه و یوونتوس ایتالیا در روزهای گذشته مشتری جدی مهاجم تیم ملی ایران بوده‌اند اما تلاش آنها برای جذب آزمون تاکنون ثمری نداشته است.
باوجود مصاحبه ناامید کننده مدیر باشگاه زنیت، اما نشریه tuttosport ایتالیا فاش کرد که باشگاه یوونتوس با ارائه پیشنهادات جدید به زنیت قصد دارد آزمون را طی روزهای آینده به خدمت بگیرد.

نظر شما