شناسهٔ خبر: 52039707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ارتش یمن: فرودگاه‌های دوبی و ابوظبی را هدف قرار دادیم

ابنا

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که در عملیات «طوفان یمن» فرودگاه‌های دبی و ابوظبی و پالایشگاه نفت المصفح ابوظبی و شماری دیگر از مواضع و تاسیسات مهم و حیاتی امارات هدف قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیان کرد: در واکنش به افزایش حملات آمریکایی ـ سعودی ـ اماراتی ما به یاری خداوند عملیات نظامی موفقیت آمیزی را در عمق امارات متحده عربی به انجام رساندیم.

سریع ضمن هشدار مجدد به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، گفت که این کشورها، ضربات دردناک بیشتری متحمل خواهند شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود که در عملیات «طوفان یمن» فرودگاه‌های دبی و ابوظبی و پالایشگاه نفت المصفح ابوظبی و شماری دیگر از مواضع و تاسیسات مهم و حیاتی امارات هدف قرار گرفت.

یحیی سریع افزود: این عملیات موفق با پنج موشک بالستیک و بالدار و تعداد زیادی پهپاد انجام گرفت. همچنین این عملیات دو فرودگاه دبی و ابوظبی و نیز پالایشگاه نفت در المصفح در ابوظبی و تعدادی از تاسیسات مهم و حساس امارات را هدف گرفت.

وی تأکید کرد که این عملیات در پاسخ به افزایش حملات ائتلاف متجاوز بوده است که در پی آن، برخی از مواضع مهم و حساس امارات هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین به شرکت های خارجی و شهروندان و افراد مقیم امارات نسبت به دور شدن از مواضع و تاسیسات حیاتی در این کشور هشدار داد و افزود که در گسترش بانک اهداف و مشمول شدن تاسیسات حیاتی تر امارات در مرحله آینده تردید نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد تا زمانی که تنش خصمانه امارات علیه یمن ادامه داشته باشد، باید امارات را یک کشور ناامن قلمداد کنند.

...........................
پایان پیام/ 268

نظر شما