شناسهٔ خبر: 52038366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمام دستگاه های خدمات‌رسان سروآباد در آماده‌باش قرار دارند

سنندج-ایرنا- فرماندار شهرستان سروآباد گفت: تمام دستگاه های خدمات رسان این شهرستان در آماده باش کامل قرار دارند و شرایط شهرستان لحظه به لحظه کنترل می‌شود.

صاحب‌خبر -

یوسف باشی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش شدید برف و کولاک این نعمت الهی که از دیشب در شهرستان آغاز شده همچنان ادامه دارد و باعث بسته شدن راه ارتباطی تمام روستاهای تابعه شده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان ادامه داد: از دیشب تاکنون چندین بار جلسه ستاد بحران شهرستان تشکیل و دستورات لازم به دستگاه های خدمات رسان داده شده و تمام دستگاه ها و ادارات در آمادگی کامل بوده و لحظه به لحظه شرایط و وضعیت شهرستان پیگیری و رصد می شود. 

فرماندار سروآباد یادآور شد: بارش برف و کولاک موجب قطع شدن برق تعدادی از روستاهای شهرستان شد که با برنامه ریزی های انجام شده و اعزام اکیپ های شرکت برق به روستاهای اطراف برق تمام روستاها به جز ۲ روستای دورود و دمیو در بخش مرکزی که قطع شده بود اکنون وصل است و از این بابت مشکلی نداریم.

وی اضافه کرد: قطعی برق ۲ روستای یاد شده به دلیل شکستگی درخت بوده است و نیروهای شرکت برق در تلاش هستند تا برق این ۲ روستا را وصل کنند.

باشی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده برف‌روبی و بازگشایی راه‌های روستایی و محورهای مواصلاتی شهرستان فردا اول صبح با مساعد شدن شرایط آب و هوایی انجام می‌شود و در این راستا ماشین آلات برف روبی در آمادگی کامل است.

فرماندار سروآباد یادآور شد: در حال حاضر گردنه ژالانه مسیر ارتباطی سروآباد مریوان اورامان پاوه و سروآباد کامیاران مسدود بوده و تنها مسیر اصلی شهرستان به سنندج باز است که تردد در این مسیرها نیز فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است. 

وی تاکید کرد: رانندگان و مسافران از تردد در سطح شهرستان خودداری کرده و تا فردا صبح که بازگشایی مسیرهای ارتباطی آغاز می‌شود صبر و تحمل کنند.

باشی اضافه کرد: باتوجه به برودت هوا و لغزندگی جاده ها و راه‌ها و همچنین مسدود بودن راه‌های روستایی مدارس شهرستان فردا سه شنبه تعطیل است. 

نظر شما