شناسهٔ خبر: 52037502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دیدار پیکان و استقلال در جام حذفی لغو شد

نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مطرح شده از سوی باشگاه استقلال اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال – ۲۷ ی ۱۴۰۰  بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می گردد:


۱- تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه، می بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت های لازم قرار گیرند. بازگشت نامبردگان به تمرین می بایست طبق آخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده و در صورت بی علامتی (ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی سه روز اخر الزامیست) و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب، اجازه حضور در تمرینات را دارند. مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه آقای دکتر حبیبی می باشد. 


۲- با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه، به استحضار می رساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابت های فوتبال کشور در شرایط ابتلا بازیکنان و تیم ها به کووید رقابت مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول می گردد.


۳- بدیهی است سایر رقابت های پیش روی تیم استقلال با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم گیری و اعلام می گردد.


۴- با توجه به شواهد موجود مبنی بر  عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط باشگاه استقلال، این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می گردد.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

  • استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود/ مجیدی پخته‌تر شده است
  • استقلال تعطیل شد

برچسب‌ها:

نظر شما