شناسهٔ خبر: 52036557 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

 رئیس شورای عالی استان‌ها عضو شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شد

تهران - ایرنا - در جلسه کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک عضویت رئیس شورای عالی استان‌ها به عنوان عضو شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تصویب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، جلسه کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک روز گذشته با دستور کار بررسی «لایحه اصلاح ماده (۶۳) قانون جامع ایثارگران: موضوع الحاق وزیر ورزش و جوانان، رئیس شورای عالی استان ها و رئیس سازمان بسیج مستضعفین به ترکیب اعضای شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت» برگزار شد.

رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر ورزش و جوانان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر کشور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از نهادهای حقوقی در ترکیب این شورای عالی رتبه قرار دارند.

در این جلسه، نهایتا با تصمیم اعضای کمیسیون عضویت رئیس شورای عالی استان‌ها در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به تصویب رسید.

به موجب ماده (۶۳) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، «شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت» با هدف توسعه، ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، با شرح وظایف و ترکیب مندرج در این ماده تشکیل شده است.

نظر شما