شناسهٔ خبر: 52035310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسدود شدن راه ۲۰۰ روستای استان کرمانشاه

خبرگزاری صداوسیما

بنا بر اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری در حال حاضر راه ارتباطی ۲۰۰ روستای استان کرمانشاه به علت بارش سنگین برف مسدود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امیر ظهرابی در ارتباط با بخش خبری شبکه زاگرس با اعلام این خبر گفت: در محور‌های اصلی استان نیز بغیر از محور تازه آباد به سمت بزمیرآباد، تازه آباد به سمت شیخ صله و گردنه سرمیل در محور کرند به سرپلذهاب بقیه راه‌های اصلی باز است.

وی افزود: مسدود شدن گردنه سرمیل نیز به علت قیچی کردن چند دستگاه تریلر اتفاق افتاده که نیرو‌های امدادی در حال حاضر رهاسازی خودرو‌های گرفتار در این گردنه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در خصوص قطعی برق نیز خاطرنشان کرد: از صبح امروز برق شهر‌های نوسود و باینگان قطع شده که هم اکنون برق باینگان وصل شده است، ولی برق نوسود همچنان قطع می‌باشد که نیرو‌های اداره برق در حال رفع مشکل هستند.

ظهرابی در خصوص تعطیلی احتمالی مدارس هم گفت: پس از جمع بندی که خواهیم داشت طی ساعات آینده در خصوص تعطیلی یا باز بودن مدارس برای فردا (سه شنبه ۲۸ دی) در شهرستان‌هایی که بارش برف داشته اند، اطلاع رسانی خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_7523626"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3337056/7523626?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما