شناسهٔ خبر: 52034629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرمربی خلیح فارس ماهشهر: روز سختی را برای نفت مسجد سلیمان رقم می‌زنیم

سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، موسی قنواتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خداراشاکریم که دو تیم خوزستانی در یک هشتم با هم برخورد کردند، در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم و تیم نفت را آنالیز کردیم. بچه ها در شرایط بسیار خوب و نرمالی هستند و فردا قطعا یک بازی خوب و جوانمردانه را از سوی تیم ما خواهید دید.

سرمربی خلیج فارس ماهشهر درمورد عملکرد تیمش در لیگ دسته دوم همینطور گفت: با توجه به شرایط کلان باشگاه و تدبیری که بوده این است که در جام حذفی هم قوی و محکم کار کنیم. تمام توان ما روی لیگ است اما از جام حذفی هم غافل نشدیم و فردا هم قطعا می جنگیم و با تمام توان بازی می کنیم تا جزو شگفتی سازان جام حذفی باشیم.

محروم یا مصدوم دارید؟‌ قناواتی در پاسخ به این سوال گفت: آقای خمیسی محروم هستند و آقای یوسفی هم به دلیل مصدومیت فردا متاسفانه در اختیار تیم نیست. بازیکنانی داریم که اگر جایگزین بگذاریم از لحاظ کیفی تفاوتی ندارد و فردا مطمئنا جانشینان راحت تر هم بازی خواهند کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به بازی هوادار مشکلات تیمش برطرف شده یا خیر گفت: از نماینده مجلس، فرماندار و مسئولان شهر انتظار رسیدگی داریم که این تیم بیشتر دیده شود که از هر لحاظ شهرستان بندر ماهشهر محروم است و اتفاق خاصی نیفتاد. اگر ما فردا تیم خوب نفت مسجد سلیمان را شکست بدهیم باید مانند سال های اخیر نگرانی برای میزبانی داشته باشیم. انتظار داریم که دست به دست هم بدهند و یک ورزشگاه خوب در شخصیت بندر ماهشهر ساخته شود.

قنواتی در پایان گفت: قطعا روز سختی را برای نفت رقم خواهیم زد. مطمئن باشید که اگر شرایط فردا خوب باشد برنده بازی خواهیم بود و قوی و محکم وارد زمین می شوند تا حقشان را از این فوتبال بگیرند.

نظر شما