شناسهٔ خبر: 52034042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل‌ذهاب

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش سنگین برف از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل‌ذهاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته با اعلام وضعیت آماده‌باش تمام نیروها و ماشین آلات سنگین آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: ۶۰۰ راهدار و ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات در ۱۳ شهرستان استان کرمانشاه هم اکنون در حال فعالیت و بازگشایی راه‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون گردنه سرمیل در شهرستان سرپل ذهاب به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده و نیروهای راهداری در حال امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف هستند.

کرمی با اشاره به اعمال محدودیت تردد در گردنه سرمیل، بیان کرد: هم اکنون در محور سرپل‌ذهاب به کرند و اسلام آبادغرب و همچنین کرند به سرپل ذهاب ممنوعیت تردد و در محور اسلام‌آبادغرب به کرند محدودیت تردد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل مسدود بودن گردنه سرمیل خودروهای عبوری در حال عودت به کرند هستند زیرا این خودروها فاقد زنجیر چرخ برای تردد هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی، گفت: تعدادی از راه‌های روستایی مسدود شده اما با توجه به حجم بارش‌ها در محورهای اصلی و به کارگیری تمام ظرفیت‌های راهداری در استان کرمانشاه اولویت نخست بازگشایی راه‌های اصلی است.

کرمی خاطر نشان کرد: مردم با توجه به بارش برف و کولاک از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت اقدام به سفر تجهیزات زمستانی شامل وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

نظر شما