شناسهٔ خبر: 52030517 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نام‌گذاری یکی از معابر هر شهرستان به نام "غزه"

رئیس شورای‌عالی استان‌ها همزمان با فرا رسیدن سالروز مقاومت مردم ستمدیده غزه، پیشنهاد داد تا یکی از معابر و خیابان‌های هر شهرستان در استان‌های کشور به نام "غزه" نام‌گذاری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پرویز سروری در نامه‌ای به رؤسای شوراهای استان سراسر کشور خواستار شد همزمان با فرا رسیدن سالروز مقاومت مردم ستمدیده غزه، یکی از معابر و خیابان‌های هر شهرستان در استان‌های کشور به نام "غزه" نام‌گذاری شود.

در این نامه آمده است:

با توجه به اینکه 29 دی ماه "روز غزه" نماد مقاومت ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین یادآور کشتار بی‌سابقه کودکان معصوم و جنایت‌های فجیع تاریخ معاصر بشریت به دست رژیم منحوس، اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی است. سکوت در برابر نادیده گرفتن حقوق انسانی و کرامت‌های پایمال شده ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیست، وجدان و فطرت پاک‌نهاد و دیدگان بینای مردم آزادی خواه جهان را بر نمی‌تابد.

بنابراین پیشنهاد می‌شود با سرلوحه قرار دادن ذات حقیقت طلب و سلطه‌ستیز خویش اقدام به نام‌گذاری یکی از خیابان‌ها، معابر و ... هر شهرستان در استان‌های کشور به نام "غزه" باشیم تا همزمان با فرارسیدن 29 دی ماه "روز غزه" صدای رسای زنان و مردان آواره و مردم بی پناه غزه باشیم.

به امید نابودی و رخت بر بستن رژیم غاصب صهیونیست از خاورمیانه.

انتهای پیام/

نظر شما