شناسهٔ خبر: 52029344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کلاهبرداری با ارز دیجیتال در نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری یک کلاهبردار ارز دیجیتال به جرم اخاذی ۸۰ میلیارد ریالی از شهروندان خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اکبر درویشی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر موضوع را با انجام اقدامات فنی به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی از شناسایی کلاهبردار حرفه ای خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر ضمن بیان اعتراف متهم به کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی در بازجویی های فنی ماموران پلیس آگاهی تصریح کرد: متهم به بهانه خرید ارز دیجیتال برای افراد و عدم آگاهی شهروندان اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد.

سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش علم و فناوری های نوین ارتباطی، شاهد استفاده روزافزون از این ابزارها در امور تجاری هستیم که به نوبه خود بسیاری از امور زندگی ما را تسهیل کرده اند اما زمینه های کجروی و سوءاستفاده نیز ایجاد شده و بعضا شاهد وقوع کلاهبرداری های مختلفی در این حوزه بوده ایم که گاهی حتی افراد تحصیل کرده و سطح بالای جامعه را نیز گرفتار خود کرده اند.

انتهای پیام

نظر شما