شناسهٔ خبر: 52027209 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تصاویر واقعی و مشخصات کلیدی گوشی اوپو Find X5 پرو فاش شد

اقتصاد ایران: تصاویر جدید واقعی گوشی هوشمند اوپو Find X5 پرو در کنار مشخصات کلیدی این محصول از‌ ‌جمله پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات فاش شد.

صاحب‌خبر -

انتظار می‌رود اوپو گوشی هوشمند Find X5 پرو را تا ماه مارس به‌طور رسمی در بازارهای جهانی معرفی کند. البته این گوشی در مدل‌های Find X5 استاندارد و Find X5 لایت نیز معرفی خواهد شد. اکنون افشاکننده‌ای به‌‌ نام Coolapk تصاویر واقعی اوپو Find X5 پرو را به‌‌ همراه برخی مشخصات کلیدی این محصول منتشر کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، تصاویر منتشر شده در سایت چینی، نمای جلو و عقب اوپو Find X5 پرو را نشان می‌دهد، با‌ این‌‌ حال، در این عکس‌ها بخش بالا و پایین گوشی مشخص نیست. شماره مدل این محصول CPH2305 بوده که نشان‌دهنده‌ی مدل جهانی این دستگاه است. شماره‌ مدل اشاره شده قبلاً نیز در وب‌سایت گواهی مخابرات اندونزی و TKDN مشاهده شده است.

اوپو Find X5 پرو از نظر طراحی به یک صفحه‌نمایش لبه خمیده مجهز شده که دوربین سلفی نیز در پانچ‌هول بالا و وسط آن تعبیه شده است. در قسمت پشتی دستگاه یک ماژول دوربین با متن Powered by MariSilicion دیده می‌شود. گوشه‌ی سمت راست پشت گوشی نیز برند OPPO و Hesselblad قرار داده شده است.

وان‌پلاس سال گذشته با Hasselblad همکاری کرد تا تجربه‌ی عکاسی بهتری در گوشی‌های سری وان‌پلاس ۹ ارائه دهد. این شرکت تا اواسط سال ۲۰۲۱ با اوپو ادغام شد و به‌‌ همین دلیل به‌نظر می‌رسد پرچم‌داران آینده‌ی اوپو احتمالاً از نام تجاری Hasselblad بهره خواهند برد.

مشخصات OPPO Find X5 Pro بر‌‌ اساس شایعات

بر‌ ‌اساس شایعاتی که تاکنون در‌ دسترس قرار گرفته، گوشی اوپو Find X5 پرو از نمایشگر امولد LTPO 2.0 با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. این محصول به دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 مجهز خواهد بود و در بخش پشتی آن شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهیم بود. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ثانویه‌ی سونی IMX766 و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سامسونگ S5K3M5 سیستم دوربین پشتی این گوشی را تکمیل می‌کند.

بر‌ اساس گزارش‌های موجود، اوپو Find X5 پرو از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل یک و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به ۱۲ گیگابایت رم، سه گیگابایت رم مجازی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و سیستم‌عامل پیش‌فرض ColorOS 12.1 مجهز خواهد بود.

نظر شما