شناسهٔ خبر: 52025333 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تردد در محور‌های منطقه اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تداوم بارش برف در نقاط مختلف استان، گفت : هم اکنون تردد در محور‌های منطقه اورامانات و گردنه‌های استان به علت شدت بارش تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : رانندگان برای تردد در محور‌های پاوه، جوانرود و روانسر و اسلام آبادغرب تا گردنه سرمیل، روستای داربادام تا گردنه قلاجه، گردنه مله ماس و گردنه خسروآباد حتما باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رانندگان توجه داشته باشند در شرایط کنونی تردد بدون زنجیر چرخ در این محور‌ها امکان پذیر نیست.

در بقیه جاده‌ها شاهد بارش پراکنده برف و باران هستیم و مه گرفتگی مقطعی در برخی محور‌ها رخ می‌دهد.

عملیات برف روبی و نمک پاشی برای تسهیل در عبور و مرور وسایل حمل و نقل عمومی انجام شده است.

 ۲۰ تیم اصلی و پشتیبان پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان حضور دارند تا در مواقع لزوم به یاری مردم بشتابند و در عین حال با خوردو‌های متخلف نیز برخورد شود.

رانندگان حتما باید حین تردد در همه محور‌های استان زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنند،با توجه به تداوم بارش‌ها تا پایان هفته جاری رانندگان حتما نسبت به همراه داشتن تجهیزات گرمایشی هنگام سفر اقدام کنند.

اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ‌های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای مه آلود از جمله مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری خصوصا به مناطق اورامانات در این شرایط خودداری شود .

انتهای پیام/د

نظر شما