شناسهٔ خبر: 52022317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی مسدود شدن محور میاندوآب-ارومیه

اسکان مسافران در مسجد کارخانه قند میاندوآب

در پی بارش سنگین برف و مسدود شدن محور میاندوآب-ارومیه، به ۱۵۰ خودروی گرفتار دربرف و کولاک امداد رسانی شده است.

صاحب‌خبر -

اسکان مسافران  در مسجد کارخانه قند میاندوآببه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، رئیس جمعیت هلال احمر میاندواب با اشاره به بسته شدن محور میاندواب به ارومیه گفت : امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در جاده هم اکنون ادامه دارد و در این زمینه بارگیری و ارسال اقلام امدادی شامل پتو . جیره خشک و انواع کنسروجات جهت ارائه خدمات به مسافران اتوبوس ها و خودروهای مانده در برف و کولاک بین سه راهی ترشکان و سه راهی دارلک به همراه اکیپ امدادی انجام شد .

افشارلو افزود : هم اکنون تعداد ۲۰ نفر از گرفتار شدگان در برف و کولاک در مسجد النبی کارخانه قند میاندواب اسکان داده شدند .

رئیس جمعیت هلال احمر میاندواب گفت : تا کنون به بیش از ۱۵۰ خودرو امدارسانی از جمله بستن زنجیر چرخ و راهنمایی در مسیر و همچنین رهایی از کولاک  شده است .

 وی گفت : امدادگران هلال احمر شهرستان میاندوآب در اماده باش کامل می باشد و در چندین محور میاندوآب تیم های عملیاتی به صورت فعال در حال امدارسانی هستند .

افشارلو افزود :  رانندگان  از تردد غیر ضروری در محور میاندوآب به ارومیه جدا خودداری نمایند و در صورت نیاز حتما زنجیر چرخ و لباس گرم بهمراه داشته باشند .

 

اسکان مسافران در مسجد کارخانه قند میاندوآب اسکان مسافران در مسجد کارخانه قند میاندوآب اسکان مسافران در مسجد کارخانه قند میاندوآب اسکان مسافران در مسجد کارخانه قند میاندوآب اسکان مسافران در مسجد کارخانه قند میاندوآب اسکان مسافران در مسجد کارخانه قند میاندوآب

نظر شما