شناسهٔ خبر: 52021316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهمیت اجرای امر به معروف در بازار

خبرگزاری صداوسیما

نماینده ولی فقیه: امر به معروف و نهی از منکر باید در بازار زنده شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی دیشب در جمع اعضا شورای مرکزی بازاریان و اصناف غرب استان در دفتر امام جمعه عباس آباد با بیان اینکه همه بازار باید انجمن اسلامی باشند گفت: جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار باید در غیرت مذهبی و حفظ ارزش‌ها پیش قدم باشند.


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات مربوط به بازار با حضور نمایندگان اصناف در مرکز استان پیگیری خواهد شد افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در بازار زنده و به صورت مسئولیت‌پذیری و احساس تکلیف انجام شود.


آیت الله محمدی لائینی در ادامه به نقش تاثیرگذار اصناف در مسائل اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد.


حجت‌الاسلام عبدالرحمن سورتیچی امام جمعه سلمانشهر هم با بیان اینکه بازار باید رنگ و بوی اسلامی داشته باشد گفت: یکی از برنامه‌های مهم در بازار، اجرای تبلیغات همسو با حفظ ارزش‌های اسلامی است.


حجت الاسلام موسوی آملی امام جمعه عباس آباد هم به تقویت انجمن اسلامی در بازار اشاره کرد و گفت: بازار باید مدیریت شود تا به مردم آسیب وارد نشود.


در این نشست نمایندگان بازاریان و اصناف شهرستان‌های غرب استان مسائل و مشکلات پیرامون اصلاح در قانون چک، مبارزه با قاچاق کالا بویژه پوشاک، قطع شدن دست دلالان، رفع سود دیر کرد وام‌ها از سوی بانک‌ها با توجه به وضعیت کرونا، نظارت بر توزیع آرد و حمایت مسئولان از بازار نکاتی را اشاره کردند.

نظر شما