شناسهٔ خبر: 52020666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری استان:

22 محور روستایی کرمانشاه به دلیل بارش برف مسدود است/ راه‌ها تا ظهر بازگشایی می‌شود

فاطمه کمانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انسداد 22 محور روستایی استان به دلیل بارش برف سنگین خبر داد و گفت: این محورها تا ظهر امروز(27 دی) بازگشایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در 13 شهرستان استان از اواخر روز گذشته اظهار کرد: به دلیل بارش برف 37 محور روستایی استان مسدود شد.

وی با بیان اینکه عمده این روستاها در منطقه اورامانات هستند، افزود: با تلاش نیروهای راهداری 15 محور روستا بازگشایی شده، اما 22 محور روستایی دیگر هنوز مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تداوم برف روبی در محورهای اصلی و فرعی، عنوان کرد: این 22 محور روستایی نیز تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

کرمی یادآور شد: به دلیل کولاک سنگینی که شب گذشته داشتیم امکان بازگشایی همه محورها به صورت همزمان وجود نداشت.

وی از بارش برف در بیش از 30 محور شریانی و غیرشریانی استان هم یاد کرد که کار برف روبی این محورها به صورت مستمر انجام شده تا مشکلی برای تردد خودروها رخ ندهد.

به گفته این مسئول، به دلیل بارش برف و باران پنج مورد ریزش برداری نیز در محورهای استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بیش از چهار هزار کیلومتر برف روبی در محورهای استان در 24 ساعت اخیر خبر داد و عنوان کرد: بیش از 2300 تن شن و نمک نیز در محورهای استان استفاده شده است.

کرمی تعداد نیروهایی که در این مدت پای کار بودند را 279 نفر اعلام کرد و افزود: از 151 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین نیز استفاده شد.

وی همچنین از امدادرسانی به 75 خودرو گرفتار در برف توسط نیروهای راهداری از شب گذشته تا کنون خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما