شناسهٔ خبر: 52019459 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قبایل یمن حمله ائتلاف سعودی به بازارهای آن را محکوم کردند

تهران- ایرنا- شخصیت‌های یمنی یکشنبه شب ضمن محکوم کردن حمله ائتلاف سعودی به بازارهای سنتی این استان، این اقدام را محکوم و آن را جنایت کامل جنگی دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شبکه خبری المسیره، "علی طعیمان" استاندار مارب نیز در این نشست قبیله‌ای، نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی را مسؤول کامل هدف قرار دادن مایحتاج غذایی شهروندان و سایر مغازه‌ها دانسته است.

وی در عین حال، از مواضع مردم این منطقه از یمن نسبت به کشورشان و حمایت آنان از جبهه های مقابله با نیروهای متجاوز و مزدوران آن تمجید کرد.

"شیخ احمد السقاف" مسؤول حوزه اجتماعی جنبش انصار الله در مأرب نیز ضمن محکوم کردن حمله هوایی ائتلاف سعودی به بازارهای عمومی و املاک شهروندان یمنی در مأرب، آن را جنایات جنگی دانست.

"شیخ عبدالغنی بحیبح" یکی دیگر از سران قبایل نیز این اقدام ائتلاف سعودی در حمله به بازارهای شهرستان الجوبه در استان مأرب را بدون توجیه خوانده و این مسأله را بیانگر شکست و سردرگمی متجاوزان دانسته است.

"شیخ حسین علی شعفه" نیز در این باره گفت: عربستان بیش از ۷۵ سال است که به دنبال هیچ خیری در یمن نیست و تنها به دنبال ویرانی و کشتار برای ما است.

وی بر ایستادگی کامل ساکنان شهرستان الجوبه در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی تا آزادسازی آخرین وجب از استان مأرب تأکید کرد.

"شیخ عبدالله المنصوری" نیز این اقدام ائتلاف سعودی برای حمله به بازارهای یمن برای تسلیم شدن یمنی‌ها را بی فایده خواند و افزود که این اقدام تنها مقاومت و ثبات ما را در مقابله با دشمن شدت می‌بخشد.

برچسب‌ها:

نظر شما