شناسهٔ خبر: 52018693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به مربیگری رئال افتخار می کنم

ادامه طعنه‌های آنچلوتی؛ زیادی مالک توپ نبودیم؟

پس از قهرمانی رئال در سوپرکاپ، کارلو آنچلوتی به ستایش از تیمش پرداخت و بار دیگر به منتقدان سبک بازی رئال طعنه زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فینال سی‌و‌هشتمین دوره از رقابت‌های سوپرکاپ  اسپانیا، امشب میان تیم‌‌های اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید برگزار شد که این بازی با پیروزی 2-0 رئال مادرید خاتمه یافت.

 

 

 

 

لوکا مودریچ در دقیقه 38 و کریم بنزما در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی دو گل رئالی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و برای دوازدهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شود. این بازی دو اتفاق مهم دیگر هم داشت که اولی اخراج ادر میلیتائو دفاع راست رئال مادرید در دقیقه 87 بازی و هدر رفتن پنالتی بیلبائو در دقیقه 89 بازی بود.

رئال مادرید در حالی دوازدهمین قهرمانی‌اش در سوپرکاپ اسپانیا را جشن گرفت و فاصله‌اش با بارسلونا به عنوان پرافتخارترین تیم این تورنمنت را به حداقل رساند که فصل گذشته نه قهرمان لالیگا شده بود نه قهرمان جام حذفی. در واقع این تیم و بارسلونا به ترتیب به عنوان نایب قهرمانان لالیگا و جام حذفی در تورنمنت 4 جانبه سوپرجام اسپانیا شرکت کردند.

 

 

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« بسیار خوشحالم چرا که پس از دو بازی کامل و عالی توانستیم به یک جام برسیم. در هر دو بازی خوب بودیم و به شایستگی قهرمان شدیم.»

 

رئال امشب بر خلاف بازی برابر بارسا تیم مالک توپ و میدان بود. کارلتو در این رابطه گفت:« فکر می کنم بیش از اندازه امشب توپ در اختیار ما بود، اینطور نیست؟(با خنده). از عقب زمین به خوبی بازی سازی کردیم و زمانی که توپ را در اختیار داشتیم هم بسیار خوب و روان بودیم.. امشب نشان دادیم که شایسته ترین تیم برای قهرمان بودیم. به شخصه از اینکه مربی چنین تیم هستم به خودم افتخار می کنم.»

 

 

 

 

درخشش مودریچ:« لوکا مثل همیشه عالی بود. تونی کروس و کاسیمیرو دو هافبک دیگرمان نیز به همچنین.»

 

کارلتو در پایان گفت:« این جام اولین جام فصل است و باید به همین روند ادامه داد. حالا باید به سمت جام های دیگر خیز برداریم و زمان به اندازه کافی هم خواهیم داشت. باید بجنگیم و در رقابت با حریفان پیروز شویم.» 

 

نظر شما