شناسهٔ خبر: 52022761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رکورد جدید آنچلوتی با فتح سوپرکاپ اسپانیا

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، با قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا رکورد جدیدی را به نام خودش به ثبت رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و موفق شد با پیروزی 2 گله در این بازی، جام قهرمانی را از آن خود  کند.

لوکا مودریچ موفق شد گل اول این بازی را در دقیقه 38 روی شوتی تماشایی وارد  دروازه حریف کند و کریم بنزما نیز در دقایق ابتدایی نیمه دوم و از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل رساند.

عملکرد رئال در خط دفاعی نیز قابل تحسین بود، هرچند ادر میلیتائو به دلیل خطای هند در دقیقه 87 از زمین بازی اخراج شد و یک پنالتی نیز به سود اتلتیک اعلام شد اما تیبو کورتوا با نمایشی درخشان موفق به مهار این توپ و بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد..

 

 

این قهرمانی باعث شد که آنچلوتی پنجمین جام خود به عنوان سرمربی رئال مادرید را بالای سر ببرد. این اولین تجربه آنچلوتی در فتح سوپرکاپ اسپانیا هم بود و او حالا اولین مربی ایتالیایی است که موفق شده این قهرمانی را در کارنامه‌اش به ثبت برساند. پیش از این مربیان ایتالیایی بسیاری در لیگ اسپانیا حضور داشتند اما این اولین بار است که یکی از مربیان این کشور موفق می‌شود این جام را بالای سر ببرد. 

این مربی 62 ساله این فصل پس از چند سال دوری بار دیگر به رئال مادرید برگشت و تا به حال عملکرد خوبی را روی نیمکت این تیم داشته است. رئال پس از انجام 21 بازی با پنج امتیاز اختلاف نسبت به سویا، در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته است.

کار او در لیگ قهرمانان دشوارتر است، چرا که باید در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها به مصاف پاری سن ژرمن برود.

نظر شما