شناسهٔ خبر: 52009944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود سامانه جدید بارشی از امشب تا سه شنبه (28 دی) به ایلام

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: از امشب یک موج جدید بارشی وارد استان می‌شود و این سامانه بارشی تا صبح سه شنبه در استان خواهد ماند که در ارتفاعات نواحی سردسیر بارش برف سنگین و در نواحی گرمسیر بارش باران را شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

مجتبی میهن‌پرست رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از امشب یک موج جدید بارشی یا سامانه جدید وارد استان می‌شود و این سامانه بارشی تا صبح سه شنبه در استان خواهد ماند.

وی افزود: در ارتفاعات نواحی سردسیر بارش برف سنگین و در نواحی گرمسیر بارش باران داریم. 

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: نیروهای شهرداری باید در آماده باش کامل باشند چون در روز دوشنبه یخ بندان شدید داریم و چون کاهش دمای شدید داریم مصرف انرژی هم بالا می‌رود.

وی ادامه داد: مردم هنگام رانندگی احتیاط کنند زیرا در نواحی گرمسیر بارندگی داریم که همراه با مه است و نواحی سردسیر هم مه و هم بارش برف داریم؛ طی امروز تا غروب به خاطر وزش باد کولاک برفی را شاهد خواهیم بود.

میهن‌پرست گفت: چهارشنبه سامانه خاصی نداریم و جو استان پایدار است ولی صبح پنج شنبه تا ظهر پنج شنبه سیستم دیگر می‌آید که سریع‌الگذر است و عمر آن ۱۰-۱۲ ساعت است و سامانه سردی است که باعث بارش برف می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما