شناسهٔ خبر: 52006847 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در دیدار با استاندار بوشهر مطرح شد

خدائیان: سازمان بازرسی از تولید و سرمایه‌گذاری مشروع حمایت می‌کند

دکتر خدائیان در دیدار با استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم این استان با توجه به وجود بزرگترین میدان گازی، اسکله نفتی و سواحل دریا گفت: برای استفاده از هریک از این ظرفیت‌ها نیاز به برنامه‌ریزی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر لزوم آمایش سرزمینی تصریح کرد: برای هر استان باید با توجه به ظرفیت‌ها، صنایع راه‌اندازی شود.

وی با تأکید بر توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، یکی از برنامه‌های سازمان بازرسی کل کشور را حول محور حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع عنوان نمود.

دکتر خدائیان تسهیل و تسریع در اخذ مجوز برای توسعه کسب‌وکار‌ها را امری مهم دانست و نقش این اقدام در مبارزه با فساد را موردتوجه قرارداد.

این مسئول عالی قوه قضاییه با اشاره به تأکیدات مستمر رئیس قوه قضاییه بر حمایت از تولید، از شناسایی ظرفیت‌ها و پیگیری مشکلات استان بوشهر در این سفر خبر داد.

محمدزاده استاندار بوشهر نیز در این دیدار با قدردانی از حسن توجه رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای انتخاب استان بوشهر به عنوان اولین مقصد سفر‌های استانی، نقش دادگستری و بازرسی کل استان را در حوزه حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی بسیار تأثیرگذار عنوان و از اقدامات صورت گرفته تقدیر کرد.

استاندار بوشهر ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اموال تملیکی، خواستار صدور دستورات لازم برای تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های اموال تملیکی در جریان این سفر شد.

وی همچنین از دکتر خدائیان خواست که دفتر بازرسی کل کشور در عسلویه مستقر شود.

نظر شما