شناسهٔ خبر: 52006386 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کولاک برف راه ارتباطی ۳۰ روستای کردستان را مسدود کرد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: شب گذشته محور ارتباطی ۵۲ روستای گرفتار در برف استان بازگشایی شد که کولاک و برف مسیر ۳۰ روستا از این تعداد را مجدد مسدود کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رامبد نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: باوجود بارش برف و کولاک محور‌های ارتباطی اصلی استان باز است و تردد در آن جریان دارد. برف و کولاک مسیر ۳۰ روستای کردستان را مسدود کرد

نوذری گفت: مسیر فرعی ایرانخواه به تکاب و هورامان به سروآباد به دلیل کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

او گفت: تردد در محور‌های منتهی به شهرستان‌های بانه، سقز و دیواندره و سایر گردنه‌های استان به دلیل لغزندگی جاده و کولاک به کندی در جریان است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در ۲ روز گذشته ۱۰ هزار کیلومتر - باند، برفروبی در محور‌های ارتباطی استان انجام گرفته که بیشترین آن به محور‌های منتهی به بانه، سقز، دیواندره، مریوان، سروآباد و بخش‌هایی از سنندج اختصاص دارد.

نوذری از آماده باش کامل ۲۴ راهدارخانه استان خبرداد و گفت: ۵۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات برفروبی آماده خدمت رسانی به مسافران و رانندگان هستند.

نوذری از هموطنان خواست از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و و در صورت ضروری بودن سفر، حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

منبع:صدا وسیما

انتهای پیام/م

نظر شما