شناسهٔ خبر: 52005816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جانشين فرمانده انتظامي استان کرمانشاه : ‍ بيشتر عاملان تيراندازي در سريعترين زمان توسط پليس دستگير مي شوند

صاحب‌خبر -
جانشين فرمانده انتظامي استان کرمانشاه : ‍ بيشتر عاملان تيراندازي در سريعترين زمان توسط پليس دستگير مي شوند

‍خبرگزاری آریا -

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با وجودی که تیراندازی ها در استان امسال نسبت به سال قبل روند افزایشی داشته است اما بیشتر عاملان وقوع این جرم در سریعترین زمان ممکن توسط پلیس دستگیر می شوند.
سردار جمال سلمانی در کمیته پیگیری و مقابله با جرائم خشن استان که با حضور مسئولان قضائی و انتظامی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه تیراندازی یکی از مهمترین عوامل ناامنی در هر جامه ای محسوب می شود، گفت: این جرم اثرات روحی بدی را در میان شهروندان و خصوصا خانواده ای که به سمت منزل آن ها تیراندازی شده به جا می گذارد از این رو باید تا حد امکان از وقوع آن جلوگیری کرد.

وی همچنین بر لزوم برخورد جدی و قاطعانه تر با عاملان تیراندازی تاکید کرد و گفت: زمانی که این دسته از مجرمان با احکام های سنگین و بازندارنده روبرو شوند سایر افراد دیگر جرائت انجام آن را نخواهند داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید قبح عمل مجرمانه تیراندازی شکسته شود، افزود: همدلی و همراهی پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با این ناهنجاری و آسیب اجتماعی می تواند باعث کاهش موارد تیراندازی شود.

سردار سلمانی همچنین تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم مربوط به تیراندازی را گام بلندی برای کنترل این جرم در استان دانست و گفت: افزایش حمایت دستگاه قضائی از ماموریت های پلیسی می تواند همکاران ما را در برخورد با عاملان تیراندازی دل گرم تر کند.

وی در پایان خواستار اطلاع رسانی گسترده از نحوه برخورد با تیراندازان و جرائم مربوط به این حوزه شد و گفت: امیدوارم رسانه ها که همواره در راستای امنیت آفرینی همیار پلیس و دستگاه قضائی بوده اند این بار هم اقدامات صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند تا باعث امنیت بخشی در جامعه شده و افرادی که به فکر انجام این کار هستند بدانند چه عاقبتی در انتظارشان خواهد بود.

نظر شما