شناسهٔ خبر: 51999486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول در اداره‌کل هواشناسی استان زنجان:

زنجانی‌ها امشب منتظر بارش برف باشند

پریسا یوسفی

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: از امشب بارش برف مجدد با قوت بیشتری آغاز و تا روز دوشنبه شب ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز آسمان استان ابری تا قسمتی ابری همراه با بارش پراکنده برف و در برخی مناطق وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه از امشب بارش برف مجدد با قوت بیشتری آغاز شده و تا دوشنبه شب و احتمالا صبح روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت، افزود: دمای هوا نیز افتی در حدود ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بهددلیل افت دما شاهد یخبندان سراسری باشیم.

این مسئول ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان صفر درجه است که نسبت به روز گذشته در این ساعت ۳ درجه سردتر شده است.

سلطانی به وضعیت دمای برخی از مناطق استان اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته گیلوان و چورزق با دمای ۱۴ درجه بالای صفر و ارمغان‌خانه با دمای ۴ درجه زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان بودند.

وی از وقوع کولاک برف در جاده‌های استان خبر داد و افزود: هموطنان باید تا روز سه‌شنبه از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی زنجان پرهیز کنند.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: با توجه به سرمای هوا هموطنان در مصرف حامل‌های انرژی صرفه‌جویی کرده و از فعالیت‌های عمرانی به‌ویژه بتن‌ریزی در هفته جاری خودداری کنند.

انتهای پیام

نظر شما