شناسهٔ خبر: 51997200 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

کیفیت 4K سه‌گانه پدرخوانده به زودی منتشر خواهد شد

به مناسبت سالگرد ۵۰ سالگی / collider

صاحب‌خبر -

به سالگرد ۵۰ سالگی سه‌گانه پدرخوانده نزدیک می‌شویم و به همین خاطر یک ورژن 4K اولترا HD از آن در تاریخ ۲۲ مارچ ۲۰۲۲ (۲ فروردین ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

نکته مهم این است که خود فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola) روی این افزایش کیفیت و ترمیم نظارت داشته است. بنابر گزارش سایت کلایدر، بازسازی و افزایش کیفیت این سه‌گانه از سه سال پیش آغاز شده بود تا برای سالگرد ۵۰ سالگی پدرخوانده آماده باشد. استودیو در این بازسازی فیلم The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone، نسخه مدرن شده و کوتاه‌تر پدرخوانده ۳، را هم لحاظ کرده است. کاپولا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

من به پدرخوانده که بدون شک اولین بخش زندگی حرفه‌ای من را توصیف کرد، بسیار افتخار می‌کنم. با این ادای احترام به پنجاهمین سالگرد، من به ویژه مفتخرم که فیلم ماریو پوزو پدرخوانده، کودا: مرگ مایکل کورلئونه نیز در این پروژه گنجانده شده است، زیرا دیدگاه اصلی من و ماریو را در پایان قطعی این سه‌گانه حماسی به تصویر می‌کشد.

پدرخوانده پدرخوانده

همچنین جشن گرفتن این نقطه عطف با پارامونت در کنار طرفداران فوق‌العاده‌ای که برای چندین دهه پدرخوانده را دوست داشتند، نسل‌های جوان‌تری که هنوز هم آن مرتبط می‌دانند و کسانی که برای اولین بار آن را کشف خواهند کرد، خوشحال‌کننده است.

ورژن 4K اولترا HD سه‌گانه پدرخوانده شامل تفسیرها و صحبت‌های خود فرانسیس فورد کاپولا نیز می‌شود. پارامونت روی یک نسخه فیزیکی کالکتر محدود نیز کار می‌کند که یک کتاب شامل عکس‌ها و همچنین پرتره‌های هنری روی کاغذ آرشیو نیز در آن وجود دارد. The Godfather بهترین فیلم جنایی تمام دوران و همچنین نامزد اصلی بهترین فیلم مرجع جنایی گانگستری تاریخ سینما است. به جرات می‌توان گفت که این اثر پدرخوانده تمام فیلم‌های جنایی و درام‌های جنایی آمریکایی است.

Top 10:شماره تلفن های عجیبی که تو بازی ها پیدا کردیم

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

collider

برچسب‌ها:

نظر شما