شناسهٔ خبر: 51995139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حسینیه روستای امیرآباد بهشهر میزبان شهدای زهرایی در شب وداع

همزمان با شب وفات حضرت ام البنین(ع) حسینیه روستای امیرآباد بهشهر میزبان ۲ شهید زهرایی بود و مردم و مسئولان در این شب با شهدا وداع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، مردم دهستان میانکاله بهشهر این روزها و شب ها میزبان دو شهید خوشنام دفاع مقدس هستند؛ شهید40 ساله از عملیات بدر شرق دجله و شهید 23 ساله از عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه در این شب و روزها مهمان مردم امیرآباد و روستاهای اطراف هستند.

در شب وفات حضرت ام البنین(ع) حسینیه سیدالشهدا روستای امیرآباد بهشهر میزبان 2 شهید زهرایی بود و مردم و مسئولان در این شب با شهدا وداع کردند.

سردار «عبدالله ملکی » از میزبانی مردم استان از پیکر مطهر 2 شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) خبر داد و اظهار کرد: پیکر مطهر این 2 آلاله زهرایی که به تازگی تفحص شده است، با حضور مسئولین کشوری و استانی و مردم در بندر امیرآباد تشییع می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران افزود:  زمان تشییع دریایی پیکر این شهدای گمنام یکشنبه 26 دی ماه است که این مراسم از شرکت حفاری شمال تا بندر امیرآباد با حضور نیروهای دریایی منطقه، سپاه، ارتش و دیگر نیروهای دریایی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تشییع پیاده شهدا را با حضور نیروهای نظامی از اسکله تا درب بندر است؛ خاطر نشان کرد: پیکر مطهر 2 شهید گمنام سپس تا مسجد محمد رسول الله (ص) تشییع و در این مکان خاکسپاری خواهد شد.

 

سردار ملکی یادآور شد: مراسم وداع با پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در سپاه ناحیه بهشهر برگزار و 2 شهید خوشنام دفاع مقدس در مجتمع بندری امیرآباد خاکسپاری می شوند.

پایان پیام/175

نظر شما