شناسهٔ خبر: 51989335 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرگ شهروند قرقیزی در زندان تاجیکستان

سفارت جمهوری قرقیزستان در «دوشنبه» خواستار تحقیق درباره مرگ شهروند قرقیزی در کشور تاجیکستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، در پی جان باختن شهروند قرقیزی در زندان تاجیکستان، سفارت جمهوری قرقیزستان در این کشور، خواستار تحقیق درباره درگذشت شهروند قرقیزی شد.

شهروند قرقیزی که به اتهام عبور غیرقانونی از مرز در حال گذراندن دوران محکومیت خود در مرکز اصلاح و تربیت شماره 6 تاجیکستان بود، جان باخت.

گفتنی است که متوفی «کودایبردی بکمورات اف»، متولد سال 1953 شهروند قرقیزی است و علت مرگ این فرد هنوز مشخص نشده است.

در پی این حادثه، سفارت جمهوری قرقیزستان با ارسال یادداشتی به وزارت امور خارجه تاجیکستان خواستار کمک برای انجام تحقیقات در این مورد شد.

به گفته هیئت دیپلماتیک قرقیزستان در تاجیکستان، متوفی از سوی دادگاه تاجیکستان به اتهام عبور غیرقانونی از مرز، به مدت 2 سال حبس محکوم شده بود.

«عبدی کریم علیبایف» فرستاده ریاست جمهوری قرقیزستان در منطقه، خاطر نشان کرد که در حال حاضر 10 نفر از ساکنان منطقه باتکن در تاجیکستان بازداشت شدند و مذاکرات برای آزادی شهروندان قرقیز با مقامات تاجیک ادامه دارد.

یاد آوری می‌شود که خط مرزی نامشخص عامل درگیری‌های جاری بین قرقیزستان و تاجیکستان است. در آخرین درگیری مسلحانه بهار گذشته، 36 نفر از قرقیزستان جان باختند و بیش از 180 شهروند مجروح شدند. تاجیکستان هم  19 کشته و 87 زخمی را رسما اعلام کرد.

پس از آن دولت قرقیزستان به طور یکجانبه مرز با تاجیکستان را بست.

انتهای پیام/

نظر شما