شناسهٔ خبر: 51988149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یخبندان شبانه در راه گیلان

رشت - ایرنا - پیش بینی هواشناسی گیلان نشان می‌دهد که دمای هوای استان برای امشب(شب شنبه و بامداد یکشنبه) در برخی مناطق تا ۶ درجه زیر صفر خواهد رسید و اواسط هفته جاری نیز با ورود سامانه بارشی جدید برخی از مناطق جلگه‌ای استان همچون رشت میزبان بارش برف و باران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان، آسمان استان تا اواخر امروز شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر است و هیچگونه بارشی برای بخش های کوهستانی و جلگه ای انتظار نمی رود. دمای هوا نیز که صبح امروز به مرز یک درجه رسیده بود، در گرم ترین ساعت به ۱۳ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. 

برای امشب نیز برخی مناطق استان گیلان میزبان یخبندان شبانگاهی خواهند بود و دمای هوا در مناطقی همچون جیرنده ، دیلمان و ماسوله به ۶ درجه زیر صفر خواهد رسید.

همچنین بندر کیاشهر، تالش و بندر انزلی با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین دمای بامدادی را در پیش دارند و دمای هوا در رشت نیز به صفر درجه می رسد.

اما از فردا یکشنبه با ورود سامانه سرد و بارشی علاوه بر بر کاهش نامحسوس دما، مردم گیلان شاهد باراش باران در مناطق جلگه ای و برف در ارتفاعات هستند. 

همچنین هواشناسی برای روز دوشنبه احتمال بارش برف در بخش های جلگه ای و ساحلی استان کرد که این پدیده همراه با بارش برف و باران خواهد بود. طبق این پیش بینی بارش برف در استان از اواخر روز دوشنبه روی خواهد داد.

برچسب‌ها:

نظر شما