شناسهٔ خبر: 51970038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه مشهد:

دشمنان ما دشمن اسلام سیاسی هستند

امام جمعه مشهدگفت:دشمنان ما دشمن اسلام سیاسی هستند.

صاحب‌خبر -

 آیت الله علم الهدی امروزدر خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی  افزود :  دشمن با اسلام سکولار کار ندارد با اسلام سیاسی مشکل دارد، اسلام سکولار اسلام ضد غیرت دینی است.

وی  با اشاره به دیدار مجازی رهبر معظم انقلاب با  مردم قم افزود: رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه در دیدار مجازی که با اهالی قم داشتند روی دو‌نکته‌ مهم تاکید کردند، یک غیرت دینی و دوم مسأله جنگ نرم بود که اگر ما غیرت دینی را از دست بدهیم همه چیز را از دست خواهیم داد.

آیت الله علم الهدی  ادامه داد: غیرت دینی یعنی دشمنی خدا و سقوط ارزش‌ها را تحمل نکنیم آدمی که غیرت دینی دارد نمیتواند گناه و معصیت را ببیند و در عین حال آرام بگیرد، غیرت دینی اجازه نمی‌دهد که ادم جنگ با خدارا تحمل کند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه فضای مجازی میدان دشمن است اظهار داشت: مسئولین می‌گویند ۸۵ درصد فضای مجازی در خارج از کشور تولید می‌شود و تنها ۱۵ درصد از آن در داخل است. این میدان دشمن است و دشمن آمده  است تا اهداف خود را علیه نظام اسلامی و حکمرانی دینی در کشور پیش ببرد .

وی افزود: ۸۵ درصدی که در خارج از کشور تولید می‌شودتلاش برای براندازی اسلام سیاسی در کشور است والبته از ۱۵ درصد داخل کشور هم درصدی افرادبی تفاوت هستند و درصد کمی هم افرادی هستند که واقعا نقد دارند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: نقد در این مملکت آزاد است، اما  افراد انقلابی  و دلسوز نظام حواسشان باشد که اتفاقی نیافتد که دشمن بتواند تهاجم ضد نظامی خودش علیه نظام اسلامی مارا گسترش دهد، جوری نقد کنید که ابزار دست دشمن ندهید حواستان باشد جوری قلم نقدتان را برندارید که به دشمن کمک کنید. بدانیم که دشمن اسلام سیاسی را هدف گرفته است و با برای مقابله با این حمله‌ دشمن باید دین و بصیرت در زندگی خود داشته باشیم.

نظر شما