شناسهٔ خبر: 51966097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید سرزده رئیس جمهور از جزیره هرمز

رئیس جمهور در ادامه سفر خود به استان هرمزگان به جزیره هرمز رفت.

صاحب‌خبر -

بازدید سرزده رئیس جمهور از جزیره هرمزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، رئیس جمهور در بدو ورود به جزیره هرمز میان مردم این جزیره گفت: نام جزیره هرمز همراه با مقاومت، ایستادگی و دشمن شناسی است و رهبر انقلاب نیز نسبت به این جزیره نگاه خاص دارند.

حجت الاسلام والسلمین رئیسی افزود: نیرو‌های مردمی و سپاه اقدامات خوبی در این جزیره انجام داده اند و امروز نیز در نشست با مسئولان مشکلات این جزیره بررسی می‌شود.

وی گفت: مسائل و مشکلات مردمی نیز که در قالب نامه دریافت شده است بررسی و رسیدگی خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: مساله ایجاد یک مرکز بهداشتی – درمانی در جزیره هرمز که هم به مردم این جزیره و هم به گردشگران خدمات ارائه دهد ضروری است.

آقای رئیسی با بیان اینکه در حوزه مسکن گرچه اقداماتی توسط سپاه در هرمز انجام شده است، ولی کافی نیست، افزود: ساخت مسکن جزء برنامه‌های دولت برای همه مناطق است و برای این جزیره نیز استاندار هرمزگان این موضوع را با اولویت بررسی و رفع کند.

وی اشتغال را از مهمترین مسائل هرمز دانست و گفت: بیکاری جوانان در جزیره هرمز با این همه جاذبه و ظرفیت بی معنی است و باید مسئله بیکاری در این جزیره رفع شود.

رئیس جمهور گفت: اقتصاد گردشگری در هرمز ظرفیت بسیار بالایی دارد و فعال کردن اقتصاد گردشگری در این جزیره برای رفع بیکاری بسیار اثرگذار است.

وی در دیدار با خانواده شهدای جزیره هرمز هم گفت: جزیره هرمز میان جزایر کشور شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این عزیزان نت‌ها خود و هرمزگان بلکه کشور را سرافراز کردند.

آقای رئیسی افزود: حفظ ارزش شهدا و ادامه راه آن‌ها وظیفه همگانی است و باید هموراه شهدا و مقاصد عالی آن‌ها را پاس بداریم.
وی گفت: توسعه این جزیره باید همراه با حفظ ارزش‌های شهید و شهادت باشد و در توسعه آن به این موضوع مهم توجه شود.

رئیس جمهور پس از بازدید از جزیره هرمز به جزیره قشم سفر می‌کند تا پالایشگاه نفت فوق سنگین در این جزیره را افتتاح کند.
نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین برنامه سفر رئیس جمهور در سفر به هرمزگان خواهد بود.

رئیس جمهور و هیات دولت برای سفری دو روزه صبح دیروز وارد هرمزگان شدند ودر این سفر رئیس جمهور و وزرا از مناطق مختلف استان بازدید و با اقشار مختلف مردم دیدار کردند.

بیشتر بخوانید؛ رئیسي: از نیروهای توانمند بومی هرمزگان استفاده شود/ ضرورت فعال شدن اقتصاد دریا

نشست شورای اداری استان نیز دیشب با حضور رئیس جمهور و وزرا برگزار شد که مهمترین نیاز‌ها و مشکلات استان مطرح و راه کار‌های حل مشکلات بررسی شد.

این خبر تکمیل می شود...

گفتگوی رئیس جمهور با اهالی جزیره هرمز در بدو ورود به اسکله این جزیره
<div id="video-display-embed-code_7508578"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3333678/7508578?width=400&height=300"></script></div>
صحبت صمیمانه رئیس جمهور در جمع مردم جزیره هرمز
<div id="video-display-embed-code_7508651"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3333678/7508651?width=400&height=300"></script></div>
دیدار آقای رئیسی با خانواده شهدا و ایثارگران جزیره هرمز
<div id="video-display-embed-code_7508769"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3333678/7508769?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما