شناسهٔ خبر: 51962034 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

خبرگزاری صابرین نیوز از حمله به پایگاه سوم توحید در سفارت آمریکا در بغداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، خبرگزاری صابرین نیوز از حمله به پایگاه سوم توحید در سفارت آمریکا در بغداد خبر داد.

صابرین نیوز از فعال شدن سامانه سرام سفارت آمریکا در بغداد خبر داد و اعلام کرد، در داخل منطقه سبز بغداد وضع هشدار اعلام و درهای سفارت آمریکا بسته شد.

<div id="video-display-embed-code_7508064"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3333598/7508064?width=350&height=250"></script></div>
<div id="video-display-embed-code_7508085"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3333598/7508085?width=350&height=250"></script></div>

توئیت شیخ قیس الخزعلی درباره حمله به سفارت آمریکا

الشیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در توئیتی اعلام کرد: هدف قرار دادن منطقه سبز در این زمان و با همان روش قدیم، تلاشی برای در هم آمیختن مسائل است. بنابراین تاکید می کنیم تصمیم گروه های مقاومت در حال حاضر هدف قرار ندادن سفارت آمریکاست.
 
توئیت مقتدی صدر درباره حمله به سفارت آمریکا
به گزارش خبرگزاری صابرین نیوز، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در توئیتی اعلام کرد:
به اسم وطن و ملت.
طرف هایی ادعای مقاومت می کنند... و ادعا می کنند که سفارت آمریکا را در منطقه سبز هدف قرار داده اند در حالی که غیرنظامیان، کودکان و زنان را هدف قرار می دهند و بناهای علم و تربیت را ویران می کنند.
برای ملت شایسته نیست که چنین اقداماتی به آن نسبت داده شود. آنها این کار را می کنند تا خروج نیروهای آمریکایی را از عراق به تاخیر بیاندازند تا بهانه ای برای استفاده از سلاح داشته باشند و سرنوشت ملت به دست آنها باشد چون بدون وجود اشغالگر آنها هم وجود نخواهند داشت.
و تا اینکه برنامه ما را برای اخراج آن (اشغالگر) از طریق شورای امنیت و سازمان ملل متحد و از راه های بین المللی و از راه قانون با مشکل مواجه کنند.
زنده باد ملت ... و خاموش باد صداهای خشونت که ملت و دولت را در معرض خطر قرار می دهند و ناامنی ایجاد می کنند.
مقتدی صدر مقاوم

نظر شما