شناسهٔ خبر: 51944011 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

عوامل تیراندازی دهدز دستگیر شدند

رییس شورای تامین شهرستان ایذه از دستگیری عوامل درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی که منجر به مرگ شهردار دهدز شدند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حسن نبوتی چهارشنبه اظهار داشت: ظهر یکشنبه هفته جاری در جریان عملیات تعقیب و گریز نیروی انتظامی با سارقان مسلح در خیابان محمد رسول‌الله ایذه شهردار دهدز به صورت تصادفی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: از همان روز حادثه، رسیدگی به این پرونده توسط نیروهای انتظامی آغاز شد و پیش از ظهر امروز عوامل این درگیری مسلحانه در مخفیگاه خود دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه افراد دستگیر شده چهار نفر هستند ادامه داد: تعدادی از این افراد سابقه کیفری دارند و قطعا دستگاه قضایی برخورد شدیدی با آنها خواهد کرد.

وی در ادامه از دستگیری چهار نفر از عوامل تیراندازی دیگر در خیابان شهید قریشوندی ایذه خبر داد و گفت: خط قرمز ما امنیت شهروندان است و برخورد با عوامل برهم زننده امنیت مردم در اولویت کار نیروی انتظامی قرار دارد.

فرشاد نقدی شهردار دهدز ظهر یکشنبه در جریان عملیات تعقیب و گریز نیروی انتظامی با سارقان مسلح در خیابان محمد رسول‌الله ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

دهدز مرکز شهرستان تازه تاسیس دزپارت در ۲۵۰ کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما