شناسهٔ خبر: 51939263 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اظهارات مربی تیم ملی درباره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور

بهنام احسان پور مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره رقابت‌های صبح کشتی آزاد قهرمانی کشور اظهاراتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، به مدت ۳ روز در شهر گرگان برگزار می‌شود.

در همین راستا بهنام احسان‌پور مربی تیم ملی کشتی آزاد و عضو کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور، درباره برگزاری این رقابت‌ها گفت: این مسابقات به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود و تمامی کشتی‌گیرانی که بخواهند به تیم ملی برسند باید در این مسابقات کشتی بگیرند.

او با بیان اینکه تنها ۶ مدال آور مسابقات جهانی نروژ از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند، گفت: در مجموع ۳۸۸ کشتی گیر از سراسر کشور در این رقابت‌ها که به مدت ۳ روز برگزار می‌شود به میدان می‌روند و هر کشتی‌گیری که بخواهد شانس رسیدن به تیم ملی را داشته باشد باید در این رقابت‌ها کشتی بگیرد.

احسان‌پور با اشاره سطح کیفی مسابقات گفت: دور‌های نخست انجام شد و هنوز کشتی‌گیران مطرح به هم برخورد نکرده‌اند، اما قطعاً در مراحل بالاتر شاهد رقابت‌های جذابی خواهیم بود.

بعد از اولیتماتوم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد مبنی بر حذف غایبان از چرخه انتخابی تیم ملی، فقط علیرضا کریمی، مصطفی حسین‌خانی و امیرعلی آذرپیرا در این رقابت‌ها وزن‌کشی نکردند.

این گزارش می‌افزاید در حالیکه تعدادی از تماشاگران کشتی در مسابقات صبح در سالن حضور داشتند، اما با تصمیم مسئولان دیدار‌های عصر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما