شناسهٔ خبر: 5193089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رقابت هاي تکواندو قهرماني جهان-روسيه؛

يعقوبي با شکست برزيل راهي مرحله بعد شد

موج- رقابت هاي مرحله مقدماتي وزن 63- کيلوگرم مسابقات تکواندوي قهرماني جهان آغاز شده است و ابوالفضل يعقوبي تکواندوکار کشورمان با شکست نماينده برزيل به مرحله بعد راه يافت.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، ششمين روز از بيست و دومين دوره مسابقات تکواندوي قهرماني جهان (G12) با برگزاري مرحله مقدماتي رقابت هاي اوزان 57- کيلوگرم زنان و 63- کيلوگرم مردان از صبح امروز (يکشنبه) در ورزشگاه تراکتور شهر چليابيسنک آغاز شده است.
ابوالفضل يعقوبي تکواندوکار وزن 63- کيلوگرم کشورمان در نخستين گام به مصاف داويلاني از برزيل رفت که در پايان با نتيجه 14 بر 10 به برتري رسيد و راهي مرحله بعد شد.
نماينده کشورمان در دور دوم اين رقابت ها با اوهايد بيرکي از تونس رقابت خواهد کرد.
تيم ملي تکواندوي کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجي زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.
اين دوره از مسابقات ار روز 22 ارديبهشت در 8 وزن جهاني با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به ميزباني روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 ارديبهشت) به پايان مي رسد.
تيم ملي کشورمان در بخش مردان در تمامي اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پيدا کرده است.
به نفرات اول اين مسابقات 120 امتياز، نفرات دوم 72 امتياز و نفرات سوم 43.20 امتياز براي افزايش امتيازات رنکينگ المپيکي، در راستاي کسب سهميه المپيک ريو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نظر شما