شناسهٔ خبر: 51923850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جشنواره ابوذر باعث افزایش بصیرت و آگاهی مردم می‌شود

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: امروزه افزایش بصیرت و آگاهی مردم یکی از اصلی‌ترین موضوعات برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است و جشنواره ابوذر سبب افزایش بصیرت و آگاهی مردم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردارغلامحسین محمدی‌اصل، شامگاه امروز در اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره ابوذر از جهت کنترل نفوذ دشمن به کشور بسیار حائز اهمیت بوده و با هدف افزایش بصیرت و آگاهی در کشور، به عنوان ابزاری قدرتمند شناخته می‌شود.

وی افزود: اهالی رسانه نقش بسیار مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی مردم داشته و از همین رو با انتشار واقعیت‌ها می‌توانند با ابزار قدرتمند بصیرت، نفوذ دشمن به کشور را محدود کنند.

وی با توجه به تداخل ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، شهدا را نماد مقاومت در برابر نفوذ دشمن دانسته و گفت: میزان ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن را می‌توان از تعداد شهدایی که طی سالیان جنگ تقدیم انقلاب کردیم شناخت. عملیات کربلای ۵ نمونه‌ای از این مقاومت‌ها است، عملیاتی که ۲۶۷ شهید فقط از اردبیل تقدیم کشور شد.

محمدی اصل ادامه داد: کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و انگلیس همواره در صدد آسیب رساندن به ملت ایران بوده‌اند اما همه ملت در کنار هم، برابر دشمنان ایستاده و با ادامه دادن راه شهدا، اجازه نفوذ دشمن را به هر نحوی به کشور نمی‌دهند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما