شناسهٔ خبر: 51911847 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار آزمون تا تابستان در زنیت ماندنی شد

تهران - ایرنا - الکساندر مدودیف مدیرعامل باشگاه زنیت روسیه اعلام کرد ، مهاجم ایرانی این تیم سن پترزبورگ تا تابستان 2022 در ترکیب زنیت باقی می‌ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در حالی که برخی رسانه‌ها از پذیرش شروط آزمون از سوی باشگاه «لیون» فرانسه خبر داده بودند، مدیر آبی‌پوشان زنیت دیروز(دوشنبه) در مصاحبه با ریانووستی خبر انتقال مهاجم 27 ساله ایرانی این تیم به لیون را تکذیب کرد.
وی در ادامه گفت، سردار آزمون تا تابستان امسال با زنیت قرارداد دارد و به دو دلیل حاضر به ترک این تیم نیست. مدودیف تاکید کرد، جدا از تمایل شخصی آزمون برای بازی در زنیت، جایگزینی برای او وجود ندارد و به همین دلیل باشگاه نمی‌تواند با انتقال او موافقت کند.
در همین حال رسانه‌های روسی روزگذشته از علاقه باشگاه یوونتوس ایتالیا برای جذب این لژیونر ایرانی خبر داده بودند.دربرخی خبرها آمده بود،ماسیمیلیانو آلگری سرمربی این باشگاه ایتالیایی به دنبال تقویت خط حمله تیم خود می‌خواهد مهاجمین جدیدی را به ترکیب اضافه کند و سردار آزمون اولین گزینه در فهرست کاندیداهای اوست.    

آزمون که از سال ۲۰۱۴ در تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند، در سال ۲۰۱۹ به باشگاه زنیت سن پترزبورگ پیوست. او اکنون سه بار قهرمانی باشگاههای روسیه و همچنین قهرمانی جام حذفی روسیه و سوپرجام این کشور  را همراه با تیمش دارد.

این فصل در لیگ برتر روسیه آزمون در ۲۱ بازی خود برای زنیت سن پترزبورگ ۱۰ گل و ۴ پاس گل به ثبت رساند.

طبق گزارش ترانسفرمارکت، قیمت فعلی انتقال آزمون ۲۵ میلیون یورو (تقریباً ۲۸.۳ میلیون دلار) است.

نظر شما