شناسهٔ خبر: 51911838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای برنامه های متنوع، طی دهه فجر در شهرستان انار

فرماندار شهرستان انار از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و افتتاح پروژه های مختلف طی دهه فجر در شهرستان انار خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم ایام الله دهه فجر، امروز جلسه‌ای با حضور  اعضای ستاد  دهه فجر در در محل فرمانداری  شهرستان انار برگزار شد.

در این نشست علی زهرودی، فرماندار انار ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای بهتر برگزارشدن برنامه های دهه فجر گفت: ما باید تلاش کنیم، دستاورد‌های نظام و انقلاب را برای مردم خصوصا جوانان و نوجوانان بازگو کنیم که با وجود ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی و غیره این نظام توانسته روی پای خود بایستد و روز به روز در زمینه‌های مختلف پیشرفت کند. 

او از ادارات و نهاد‌های مختلف خواست: سردر ادارات و مغازه‌ها و شهر را به منظور گرامیداشت دهه فجر فضاسازی  کنند. 

به گفته زهرودی برگزاری تئاتر، مسابقه نقاشی، شب شعر، مراسم قرآنی، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال، اهدای کتاب به اقشار مختلف مردم، برگزاری پیاده روی خانوادگی در روستاها، دیدار با خانواده شهدا و افتتاح ده‌ها طرح و پروژه از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر در شهرستان انار است. 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام منتظری، امام جمعه انار ضمن تاکید  بر هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر گفت: با گذشت ۴۲ سال از انقلاب ما وظیفه داریم دستاورد‌های انقلاب را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنیم.

انتهای پیام/ م 

نظر شما