شناسهٔ خبر: 51901230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت حمایت از کالای ایرانی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از تولید داخلی گفت: ما وظیفه‌ی حمایت از کالای ایرانی و تقویت بازار داریم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - احسان انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جلسه بررسی و راهکار‌های حل مشکلات داخلی منطقه اقتصادی لامرد با اشاره به اهمیت سیستم اداری و مالی و انتقاد به وجود برخی مشکلات، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت.

او با گله مندی از برخی مدیران گفت: بعضی از مشکلات و گره خوردن کار‌ها بیشتر بدلیل ریز شدن و جزء نگری مدیران واحدهاست، باید نگاهتان به طرح‌های بزرگ باشد تا درگیر کار‌های جزئی نشوید، متاسفانه برخی در این مجموعه فقط جزء بین هستند و نگاهی به اهداف کلان مجموعه ندارند.

او با بیان اینکه باید با اعتقاد و ایمان به اهداف ترسیمی، ریل گذاری کنید و کارهایتان را پیش ببرید، گفت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد متعلق به کشور و شهرستان لامرد است، ارث پدری ما نیست که به دلخواه خودمان کار را جلو ببریم، باید برای این شهرستان کار کرد.

انصاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از تولید داخلی گفت: ما وظیفه‌ی حمایت از کالای ایرانی و تقویت بازار داریم، باید تمام خرید‌ها ایرانی و از بازار لامرد تهیه شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به حوادث و خسارت‌های ناشی از سیل اخیر در شهرستان لامرد و مهر، از جان باختن یکی از نیرو‌های زحمتکش پالایشگاه پارسیان در جریان این سیلاب اظهار تأسف کرد و از تلاش‌های مجموعه منطقه ویژه و حمایت و همراهی شرکت‌های فعال در منطقه و خدمات رسانی به روستا‌ها و همراهی با ستاد مدیریت بحران شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما