شناسهٔ خبر: 51898255 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نقش مهم شهدای فلسطینی و شهید سلیمانی در پیروزی مقاومت

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: شهدای فلسطینی و مقاومت و در راس آن‌ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بی بدیلی در پیروزی مقاومت داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آیت الله محمدحسن اختری عصر امروز (دوشنبه) در نخستین جلسه مشورتی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در دولت سیزدهم تاکید کرد: برخی حاکمان خود فروخته و مزدور عرب با حمایت و پشتیبانی آمریکا سالهاست که به مردم فلسطین ظلم و ستم می‌کنند، اما این رویه تدام نخواهد داشت.
آیت الله اختری با بیان اینکه امروز وضعیت رسانه‌ای در جهان به گونه‌ای است که حقایق مسئله فلسطین به گوش مردم جهان نمی‌رسد، تصریح کرد: باید درخصوص حمایت از فلسطین و محور مقاومت، رسانه‌های ما بیشتر نقش آفرینی کنند و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را به تصویر بکشند.
آقای امرودی عضو هیات امنای جمعیت فلسطین هم در این نشست گفت: وظایف دستگاه‌های دولتی در حوزه فلسطین مشخص و گزارش آن برای رییس جمهور ارسال می‌شود.
وی افزود: نهاد‌های مردمی ظرفیت فراوانی در حوزه فلسطین دارند که باید در پاسخ به شبهات، فعالیت در فضای مجازی فعال شوند و علاوه بر آن تشکل‌های جوان در حوزه فلسطین نیز تشکیل شود.
آقای محمدعلی انوشه معاون اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به عنوان دیگر سخنران این نشست هم بر پیگیری مطالبات انباشته سال‌های گذشته در حوزه فلسطین تاکید و تصریح کرد: باید خلایی که در حوزه فلسطین ایجاد شده با تلاش بیشتر برای مقابله با صهیونیزم پر شود. در حوزه فضای مجازی و سایت‌ها نیز باید فعال‌تر شویم.
آقای علیرضا اسکندی عضو اتحادیه امت واحده نیز در این نشست با بیان اینکه با باید امروز در حوزه فلسطین فیلم تهیه شود، گفت: با ترویج دهندگان برند‌ها و تولیدات آمریکایی و صهیونیستی در داخل کشور مقابله شود و دستگاه‌هایی که امکانات گسترده‌ای در حوزه فلسطین دارند، فعالتر شوند.
بررسی آخرین اخبار فلسطین؛ پیشنهاد برنامه‌های جدید برای سال ۱۴۰۱ و تنظیم همکاری‌ها و هم افزایی‌ها، دستور کار نخستین جلسه مشورتی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در دولت سیزدهم بود.
این نشست با حضور جمعی از صاحبنظران و کارشناسان مسائل فلسطین و همچنین سازمان‌های مردم نهاد و حامیان فلسطین در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

نظر شما