شناسهٔ خبر: 51893589 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرادی: در استقلال قلبم شکست و به من ظلم شد؛ آقا فرهاد را دوست دارم ولی این حق من نبود

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ پولی در این فوتبال نگرفتم و پیشنهادات عالی داشتم اما به استقلال آمدم چون عاشق این تیم بودم؛ قلب من شکست و به من ظلم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بابک مرادی پس از حضور در باشگاه استقلال برای انجام دادن کارهای نهاییِ رفتنش از این تیم اظهار داشت: به باشگاه آمدم و با مدیران صحبت کردم. باید ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. بر خلاف میل باطنی‌ام باید جدا شوم. فردا(سه شنبه) باید کارهای نهایی‌ام را انجام بدهم.

وی در ادامه  راجع به مقصد بعدی‌اش و رضایت‌نامه از استقلال افزود: من از همه تیم‌هایی که پیشنهاد دادند ممنونم. پیشنهاداتی دارم. فعلا دنبال کارهای رضایتانمه‌ام هستم. وقتی به استقلال آمدم سفید امضا کردم و بحث پولی با استقلال ندارم. الان هم بحث پول ندارم. هر جایی را بگویند امضا می‌کنم. پول پارسال و امسالم را می‌بخشم. پولی هم اگر دادند و خواستند بهشان پس می‌دهم.

هافبک استقلال درباره جدایی‌اش از این تیم گفت: من واقعا تاوان دادم. هیچ پولی در این فوتبال نگرفتم. پیشنهادات عالی داشتم اما به استقلال آمدم. چون عاشق این تیم بودم. قلب من شکست و به من ظلم شد. بابک مرادی را همه در ماشین‌سازی دیدند. ننالدیم و صبوری کردم و بازهم صبوری می‌کنم. الان هم آرزوی موفقیت می‌کنم برای این تیم. قهرمانی این تیم آرزوی من است و بازی‌هایش را پیگیری می‌کنم. این تیم، تیم محبوب من از کودکی بوده است ولی این حق من نبود.

وی در ادامه تصریح کرد: گل آلومینیوم تقصیر من نبود. یار پشت من بود و بحث این چیزها نیست. ۱۴ هفته گذشت و یک هفته به من فرصت نرسید. آقا فرهاد و تمام پیشکسوتان استقلال را دوست دارم. هر کسی که پیراهن این تیم را بپوشد قلبا دوست دارم و برایش احترام قائلم چون خودم استقلالی هستم ولی حق من این نبود. یک سال و نیم داد زدم که پست من اینجا نیست. من دفاع و وینگر بک چپ نبودم. ولی چه فایده؟ پست اصلی من مهاجم و وینگر بود.

مرادی در پایان اذعان داشت: من یک و نیم سال است در استقلال حضور دارم و یک بار درباره پول و مسائل حاشیه‌ای صحبت نکردم و اعتراضی هم نداشتم. حرفی که روی زبانم می‌آید از قلب من می‌آید. سیاست ندارم و صادق هستم و این شاید مشکل من در زندگی شخصی است که خیلی از آن ضربه خوردم. همه‌ی آنها که دل من را شکستند می‌بخشم و حلال می‌کنم و فقط آرزوی موفقیت برای استقلال دارم. می‌خواهم حالا حقانیت خودم را ثابت کنم. آینده خیلی چیزها را مشخص می‌کند.

نظر شما