شناسهٔ خبر: 51891739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس ساماندهی مشاغل شهری قزوین:

بازارچه محصولات ارگانیک در قزوین راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی قزوین گفت: بازارچه محصولات ارگانیک در سطح شهر قزوین با همکاری جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا شمسینی در نشست کمیته صیانت قانونمند از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی گفت: راه اندازی بازارچه محصولات ارگانیک با امکان دسترسی آسان درصد زیادی از شهروندان جهت خرید  ضرورت دارد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی قزوین افزود: این طرح با هماهنگی و همراهی فرمانداری، اداره کل صنعت و معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی قزوین با عنوان کمیته صیانت قانونمند از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: سازمان ساماندهی در این کمیته آمادگی خود را در رابطه با واگذاری غرفه در بازارچه‌ها و نیز احداث بازارچه جدید با عنوان فروش محصولات ارگانیک اعلام کرد تا در جهت تحقق بند 2 سیاست‌های کلی سلامت مبنی بر صیانت قانونمند از حقوق مردم و بیماران و اجرای سیاست‌های کلی اقدام کند.

شمسینی گفت: مقرر شد تفاهم نامه‌ای بین سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و سازمان ساماندهی مشاغل شهری منعقد شده تا در اسرع وقت نسبت به اجرایی شدن این طرح اقدام شود.

نظر شما