شناسهٔ خبر: 51880335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

فنرباغچه رقم فروش صیادمنش را اعلام کرد

 

الله یار صیادمنش فصل جاری در تیم زوریا اوکراین درخشید و توانست ۷ گل برای تیم در لیگ به ثمر برساند. با این حال مدت قرارداد قرضی او به پایان رسید و او به تیم فنرباغچه برگشت. برای نقل و انتقالات زمستانی تیم هال سیتی انگلیس به شدت به دنبال جذب این بازیکن ایرانی است و مذاکراتی با تیم فنرباغچه داشته است. سران تیم ترکیه ای اعلام کردند هر تیمی که خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن است، باید  ۵.۵ میلیون یورو پرداخت کند.  نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا شروع شده است و تیم‌ها در این مدت برای تقویت برای ادامه فصل بازیکنان جدیدی را به خدمت می‌گیرند. هواداران تیم ترکیه‌ای که از عملکرد مهاجمان خودشان در این فصل راضی نیستند، خواستار بازگشت مهاجم ایرانی شدند و به نظر می‌رسد این بازیکن در تیم ترکیه‌ای بماند.

 

واکنش رسمی استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا

 

به دنبال تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف دو تیم پرطرفدار پایتخت از رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای نسبت به این موضوع و دلایل آن واکنش نشان داد. باعث تاسف باشگاه استقلال است که خبر تایید نشدن مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کند. متاسفانه ۱۷ دی ماه برابر با هفتم ژانویه نامه‌ای از بخش کنترل عضویت کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم که تقاضای نامه ۲۲ دسامبر این کمیته را تایید کرد و این موضوع را به اطلاع باشگاه استقلال رساند. در پایان باشگاه استقلال اعلام می‌کند که هرگونه خبر یا جزییات یا اقدامی در موضوع صدور مجوز حرفه‌ای به صورت شفاف به اطلاع هواداران عزیز خواهد رسید.

 

معرفی کشتی‌گیر ان برتر تاریخ آمریکا

 در حالی که روزهای آغازین سال ۲۰۲۲ میلادی را سپری می کنیم، برترین کشتی‌گیران آمریکایی تاریخ معرفی شدند. بر این اساس جان اسمیت به عنوان برترین کشتی گیر برتر تاریخ آمریکا معرفی شد. چهره شاخص کشتی آزاد آمریکا در ۶ سال حضورش در میادین طی سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۲ به ۴ طلای جهان و ۲ طلای المپیک رسید. او پس از کسب ۲ طلای جهان و یک طلای المپیک در دهه ۸۰ میلادی، موفقیت‌های خود را در دهه ۹۰ نیز ادامه داد. فهرست ۱۰ کشتی گیر برتر تاریخ آمریکا از نگاه flowrestling: ۱- جان اسمیت ۲- جردن باروز ۳- بروس بومگارتنر ۴- هلن مارولیس ۵- کایل اسنایدر ۶- کایل ساندرسون ۷- دن گیبل ۸- کایل دیک ۹- آدلان گری ۱۰- لی کمپ

 

پیشکسوت پرسپولیس: به پرسپولیس امیدوار هستیم

بهروز سلطانی درباره تساوی پرسپولیس برابر شهرخودور اظهار کرد: ضعیف‌ترین بازی که پرسپولیس انجام داد این بازی بود. پرسپولیس فوتبال همیشه فوتبال تک ضرب و زیبایی بازی می‌کرد اما در این بازی دیدیم که در بیش‌تر دقایق توپ روی هوا بود. یکی از بدترین بازی‌های پرسپولیس را شاهد بودیم. وی هم‌چنین گفت: ما به پرسپولیس امیدوار هستیم اما تیم باید برگردد به آن روزهایی که فوتبال بازی می‌کرد. پرسپولیس هر زمانی فوتبال تک ضرب بازی کرده موفق بوده اما هر زمانی مثل بازی شهرخودرو توپ روی هوا باشد، پرسپولیس نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. پرسپولیس در برابرشهرخودرو اصلا  فرصت گلی نداشت و فوتبال حسین‌قلی‌ خانی بازی می‌کرد. در خط حمله نیاز به جذب بازیکن داریم. در خط هافبک هم پرسپولیس باید بازیکنی جذب کند که کمک حال تیم باشد. در خط هافبک واقعا پرسپولیس ضعف دارد.

نظر شما