شناسهٔ خبر: 51878509 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

مرحله انتخاب آثار در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان آغاز شد

فرصتی برای برگزاری کیفی تر جشنواره

صاحب‌خبر -
گروه فرهنگی: دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از مشارکت خوب فعالان تئاتر کودک و نوجوان کشور و ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این رویداد نمایشی خبر داد. به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، امیر مشهدی عباس با اعلام این خبر، گفت: استقبال هنرمندان از بخش‌های مختلف جشنواره بیست و هفتم قابل توجه بوده و همین کمیت آثار رسیده به دبیرخانه، فرصت برگزاری جشنواره‌ای کیفی‌تر را در این دوره برای ما فراهم خواهد کرد.
دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به بخش‌های جدید این دوره از جشنواره تئاتر همدان، افزود: گروه‌های نمایشی کودک و نوجوان کشور در شاخه‌های مختلف به تولید اثر می‌پردازند؛ اما تمام این شاخه‌های مختلف پیش از این در جشنواره دیده نمی‌شدند. بر همین اساس در دوره بیست و هفتم بخش مجزایی برای تولیدات نمایشی آیینی و سنتی در نظر گرفتیم.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفند ماه سال‌جاری؛ با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

نظر شما