شناسهٔ خبر: 51877597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۳۰ فقره سرقت در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری دو سارق و کشف ۳۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و منزل توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو و منزل در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی و شبانه روزی، سرانجام مخفیگاه دو متهم در این رابطه شناسایی و نامبردگان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از این مخفیگاه آنان، ۴ حلقه لاستیک خارجی، دو دستگاه ضبط صوت خودرو، دو عدد باند، چادر ماشین و مدارک مختلف خودرو کشف و سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

*کشف انبار احتکار دارو و تجهیزات در همدان

جانشین انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی در مبارزه با سودگران و محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم موفق به شناسایی انبار دارویی از احتکار کنندگان در استان همدان شدند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: در بازرسی از این انبار‌ها تعداد ۹۰ هزار قلم انواع دارو و اقلام پزشکی با ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد

وی بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

*دستگیری ۱۹ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران انتظامی شهرستان همدان در ۴۸ ساعت گذشته با تشدید گشت‌زنی در سطح شهر، ۱۹ سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از این سارقان ۱۲ فقره انواع سرقت شامل یک فقره سرقت مغازه، یک فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره سرقت خودرو، یک مورد کش و روزنی و ۶ فقره سایر سرقت‌ها کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

*کشف آرد قاچاق در همدان

وی گفت: همچنین در پی اخبار واصله مبنی بر وجود انبار فاقد مجوز در یکی از محلات، ماموران کلانتری ۱۷ با بررسی میدانی و انجام کار اطلاعاتی و پلیسی ۲۰۰ کیسه آرد قاچاق با وزن ۸ تن را از این انبار کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: ارزش محموله کشف شده بنا بر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، دو دستگاه خودرو توقیف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اقلام کشف شده تحویل اداره آرد و غله استان شد.

انتهای پیام/

نظر شما